Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den měli jsme tentokrát poprvé s dětma na dovolenou do Tunisu na Djerbu. Šli jsme tedy do cestovní kanceláře v Litvínově 10 sympatický pán a řekl jsem narovinu to co mám teďka tady píšu – že letíme poprvé i s dětma chceme něco pro děti. Pán byl velmi ochotný všechny možnosti nám poslal do emailu bohužel ale vytknul jednu jedinej hotel a to kterými jsme právě přiletěli na tom hotelu byly krásné fotografie nejenom pokoje jídlo co se týče wifi ale také i pro naše malé děti Kteří mají rádi klouzačky tobogány proto jsme využili tenhle zájezd a zakoupili jeden z nejdražší který tam byl tedy dovolená byla úplně ale úplně pase klouzačky Stavová nemá s bazénem byly uzavřené s komunikací panem delegátem že už mi po sezóně ale proč my jsme dostali na výběr tenhle hotel kde mi byl pán řekl ještě že je tam tobogán a klouzačky pro děti a že to je nově vytvořené proč nám to on nabízel? Když my jsme tam přijeli a ty děti se nám tam nudili v jednom bazéně. Delegát který k nám přijel na tu stížnost tak on nám tam potom Řekl že nám zajistí ve vedlejším hotelu možnost klouzaček tobogánu s tím že si to tam musíme za 50 dinárů na den zaplatit pak mu dát nějaký reklamační papír který nám podepíše a my to doneseme tady do cestovky.
tak my jsme si zaplatili hotel kde jsou ty klouzačky a tobogany a akce pro děti pro ty děti a koukali jsme jak blázni jak je možné, ze to je zastavěné? Celou cestu jsme mluvili o tom jak budeme jezdit po klouzackach a Ja nevím co všechno a ani jednou nám to neotevrela! To nedává smysl přece abych si ještě doplácela něco dalšího ve vedlejším hotelu! A když to shrnu tak u Žádného bazénu nebyl jediný stánek kde je napsáno All inclusive drinky zdarma a já nevím co všechno i ty obědy a tak dále se museli chodit do hlavní budovy ale my jsme si zaplatili sbychom to meli u bazénu. Pak z ck nám zaručil ze to tam bude! Ne ze budu chodit 100 metru pro jeden drink. Prosím o řešení.
Wi-Fi nebyla! Museli jsme si kupovat simkartu za 50TD (7,99kc /1TD) !!!!!
Měnili jsme pokoj protože tam byly 6 Cm veliké švábi. Chci tohle řešit prosím.
Chci určitě castku za zakoupení simkarty(uctenku máme)
A chci vrátit peníze za to, ze jsem platila hotel ve kterém dle pana z CK jsou nové tobogany s bazény které jsme nemohli využít! Prosím.
|
Tweet |
Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.
Podle popisu spotřebitele zde vypadá, že vada byla vytknuta v souladu s tímto ustanovením, což znamená, že zákazník má právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady.
Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, můžete reklamaci rozporovat.
Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
V tomto případě by mělo být možné podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytuje
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.