Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#61063Nedostatečné rychlé mobilni datové připojení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 15 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2022, před 2 lety

Martin Pavlíček

Znění stížnosti

Na adrese ………. jdou data strašně pomalu, pamatuji si, ze cca před rokem data šli kolem 20 Mb/s (prý bylo pokryti 3G) nyní je pokrytí 4G a data jdou do 3mb/s. Možná se něco změnilo, pokud ano, tak to byl krok zpět. Používám stejný telefon a stejný modem. O2 tvrdí, ze je to zatížením sítě, ale nejsem si jist, na telefonu ani neukazuje, že jsem připojeny na 4g a to tam jiný typ připojení podle o2 není. Děje se to na všech mých číslech, které mám. Přitom o 500 metrů jinde v té samé vesnici jede 50Mb/s. A nikdy se mi nestalo, že by byl pokles na 3mb/s, přitom pokrytí signálem 4g ukazuje, ze je všude.


Požadované řešení

Zesílení signálu nebo oprava zařízení na vysílači. Chod internetu alespoň 20mb/s


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2022 14:57, před 2 lety

Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Stížnost nyní předáváme společnosti, aby mohla situaci lépe prověřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2022 16:38, před 2 lety

Dobrý den,
je nám líto, že máte potíže s rychlostí mobilního internetu na Vaší adrese.
Rádi to prověříme. Prosím o zaslání předmětné adresy a snímku obrazovky s provedeným měřením na e-mail info@o2guru.cz .
Obecně platí, že mobilní služby nejsou zřizovány na konkrétní místo. Lze je používat všude tam, kde je dostupný signál sítě. Oblasti s pravděpodobným výskytem radiového signálu jsou vyznačeny na mapě pokrytí dostupné na www.o2.cz. Pokrytí se může v čase měnit působením fyzikálních vlivů nebo charakterem použitých technologií. Vliv mají i stavební konstrukce a použité materiály v budovách a řada vnějších aspektů, které O2 nemůže objektivně ovlivnit.
Budeme rádi, pokud nám na adresu napíšete a budeme se na to moci podrobně podívat.
S pozdravem
Jakub Šupol, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2022 18:08, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.11.2022 19:00, před 2 lety


Martin Pavlíček

Požadované informace jsem poskytnul, bylo mi odpovězeno, že informace byli předány technikům.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2022 12:06, před 2 lety

Dobrý den,
děkujeme za informaci. Jakmile budeme mít další informace od techniků, budeme vás kontaktovat.
S pozdravem Jakub Šupol, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2023 17:23, před rokem

Děkujeme stranám za součinnost a žádáme s odstupem času o sdělení, jak byl případ mezi stranami vyřešen. Stížnost za tímto účelem přeřazujeme na spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 09:03, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.