Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Na adrese ………. jdou data strašně pomalu, pamatuji si, ze cca před rokem data šli kolem 20 Mb/s (prý bylo pokryti 3G) nyní je pokrytí 4G a data jdou do 3mb/s. Možná se něco změnilo, pokud ano, tak to byl krok zpět. Používám stejný telefon a stejný modem. O2 tvrdí, ze je to zatížením sítě, ale nejsem si jist, na telefonu ani neukazuje, že jsem připojeny na 4g a to tam jiný typ připojení podle o2 není. Děje se to na všech mých číslech, které mám. Přitom o 500 metrů jinde v té samé vesnici jede 50Mb/s. A nikdy se mi nestalo, že by byl pokles na 3mb/s, přitom pokrytí signálem 4g ukazuje, ze je všude.
Zesílení signálu nebo oprava zařízení na vysílači. Chod internetu alespoň 20mb/s
|
Tweet |
Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Stížnost nyní předáváme společnosti, aby mohla situaci lépe prověřit.
Dobrý den,
je nám líto, že máte potíže s rychlostí mobilního internetu na Vaší adrese.
Rádi to prověříme. Prosím o zaslání předmětné adresy a snímku obrazovky s provedeným měřením na e-mail info@o2guru.cz .
Obecně platí, že mobilní služby nejsou zřizovány na konkrétní místo. Lze je používat všude tam, kde je dostupný signál sítě. Oblasti s pravděpodobným výskytem radiového signálu jsou vyznačeny na mapě pokrytí dostupné na www.o2.cz. Pokrytí se může v čase měnit působením fyzikálních vlivů nebo charakterem použitých technologií. Vliv mají i stavební konstrukce a použité materiály v budovách a řada vnějších aspektů, které O2 nemůže objektivně ovlivnit.
Budeme rádi, pokud nám na adresu napíšete a budeme se na to moci podrobně podívat.
S pozdravem
Jakub Šupol, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Požadované informace jsem poskytnul, bylo mi odpovězeno, že informace byli předány technikům.
Dobrý den,
děkujeme za informaci. Jakmile budeme mít další informace od techniků, budeme vás kontaktovat.
S pozdravem Jakub Šupol, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.
Děkujeme stranám za součinnost a žádáme s odstupem času o sdělení, jak byl případ mezi stranami vyřešen. Stížnost za tímto účelem přeřazujeme na spotřebitele.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.