Společnost


Pojišťovna VZP, a.s.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61067Stížnost na plnění pojistné události

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2022, před 2 lety

Sobotka Vladimír

Znění stížnosti

Stěžuji si na pouzere částečné plnění pojistné události vzniklé poškozením přední pneumatiky v neoznačeném výtluku, který potvrdila policie ČR a správa TSK( technická správa kopmunikací). Pojišťovnu zastupuje společnost HV Group, která si vyžádala řadu dokuentů, včetně vyjádření autorizlovaného servisu. Veškeré podklady jsem bezezbytku splnil, což potvrdila HV Group, ale po předání pojišťovně( VZP a.s.)mi bylo plnění zpráceno.
Zničení přední pneumatiky( zánovní s hloubkou dezenu 8mm dle autorizovaného servisu) muselo být řešeno výměnou obou pneumatik, protože servis nesehnal identickou( údajně není již v nabídce) a na jedné ose k provozu je nutné, aby byly pneumatiky shodné. Stnovisko pojišťovny neřeší, že by bylo vozidlo nezpůsobilpé provozu na komunikacích, kdyby nebal splněna podmoínka shodných pneu, ale srgumentuje, že je povinna uhradit pouze spoškozenou. Výměna obou pneu pro mne není žádná benefit, protož pneumatiky byly zánovní, navíc jsem se choval vůči pojišťovně fférově, nevyžadoval jsem kontrolu geometrie atd.
Postupovql jsem přesně dle instrukí HV Group, ihned zavolal Policic ČR a zástupce TSK a vůz předal do autorizovaného servisu, více dšlat našlo.


Produkt

Jedná se o vůz Maserati Ghibli RZ 7AM 9100, VIN ZAMTS57B001289794, registrace 11.4.2019 a je v majetku společnosti Hotel Palace Cinema .s.r.o, kde jsem jednatelem


Požadované řešení

Požaduji plné proplacení faktury autorizolvaného servisu, kam bylo vozidlo převezeno, do té doby v bezvadném stavu, bez jakýchkoli zíávad s najetím cca 60 tis km - celá historie vozidla je v eddena elektronicky v servisu.
Vozidlo bylo zakoupeno v ČR a společnost ho zakoupila nové a je jedinuým majitelem v historii.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2022 15:08, před 2 lety

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zkrácení pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zkráceno. Pokud spotřebitel se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny stížnost. Nebude-li spotřebitelka se stížností úspěšná, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné dohledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se spotřebitelce nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 09:12, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.