Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#61070Zásilka předána jiné osobě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2022, před 2 lety

Michal Balík

Znění stížnosti

Dobrý den,
obrdžel jsem dnes 04.10. v 07:43 na mé telefonní číslo informační SMS, kde bylo oznámeno, že má výše uvedená zásilak mi bude doručena mezi 13-15. Byl zde i PIN pro převzetí a kontakt na řidiče. V danou dobu se mi nikdo neozval, snažil jsem se s ním tedy spojit v 15:21 a poté i v 16:25, ale hovor mi nepřijmul. Důvtipně jsem se tedy podíval na stav své zásilky a k mému překvapení byla zásilka v 13:33 doručena. Jako další zajímavou zprávu jsem zjistil po stáhnutí potvrzení o převzetí, že mou zásilku převzal jak je uvedeno: xxx. Nevím kdo, případně co to je a hlavně jakým způsobem mohl přebíratel mé zásilky vědět můj PIN pro převzetí! Navíc zásilka byla již u prodejce zaplacena! Kontaktoval jsem tedy Vaši infolinku v čase 16:29, kde byl velmi arogantní a neochotný operátor, který mi potvrdil, že kromě mé osoby zná PIN i kurýr! Takže dle mého názoru záleží na aktuální rozpoložení daného kurýra zda PIN bude vyžadovat či ne! Poté jsem volal ještě jednou na Vaši infolinku a po hovoru s operátorkou, kterou bych chtěl touto cestou pochválit za plně profesionální přístup mi bylo řečeno, že adresátem zásilky jsem nebyl já, ale údajně nějaká paní/slečna xxx. Prosím tedy o dohledání mé zásilky, která nevím kde je, převzetí zásilky zpět kurýrem a promptní doručení do mých rukou! Pokud toto nebude splněno budu nucen se obrátit na orgány činné v trestním řízení (Policie České republiky), s podezřením krádeže mé zásilky neznámým pachatelem a následné předání médiím. Těším se tedy na Vaše vyjádření a hlavně také prosím o vysvětlení fungování systému PINu pro převzetí.
Děkuji

S pozdravem
Michal Balík


Požadované řešení

Propmtní a správné doručení zásilky do mých rukou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2022 15:15, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 09:32, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.