Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61075Zavřel dítěti nohu ve dveřích

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2022, před 2 lety

Martina Zábojníková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes 5.10.2022 v 7.30 nastupovala dcera 9 let na zastávce U Jelena bus č. 25 a pan řidič ji zavřel nohu ve dveřich, poté znovu otevřel a bez jakékoliv omluvy jel dál. Vůbec se nezeptal jestli je v pořádku. Nohu má oteklou a pokud budeme muset navštívit nemocnici, tak doufám, že se to bude řešit jinak než zase domluvou. Opravdu poslední dobou narůstá agresivita u řidičů, hlavně těch starších. Někteří jsou tak škodolibý, dělají naschváli, neotvírají přední dveře atd. Všem ostatním slušným řidičům děkuji za jejich práci.


Požadované řešení

Pokuta, kurz slušného chování, nebo jít do důchodu- pokud ho práce nenaplňuje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2022 16:38, před 2 lety

Stěžovatel by měl společnost informovat ohledně chování řidiče a vzniklé újmy a zaměstnavatel by se měl každou takovou stížností zabývat a pokud se prokáže, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Dále lze učinit také oznámení Policii ČR.

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Email na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 09:39, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.