Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
dnes 5.10.2022 v 7.30 nastupovala dcera 9 let na zastávce U Jelena bus č. 25 a pan řidič ji zavřel nohu ve dveřich, poté znovu otevřel a bez jakékoliv omluvy jel dál. Vůbec se nezeptal jestli je v pořádku. Nohu má oteklou a pokud budeme muset navštívit nemocnici, tak doufám, že se to bude řešit jinak než zase domluvou. Opravdu poslední dobou narůstá agresivita u řidičů, hlavně těch starších. Někteří jsou tak škodolibý, dělají naschváli, neotvírají přední dveře atd. Všem ostatním slušným řidičům děkuji za jejich práci.
Pokuta, kurz slušného chování, nebo jít do důchodu- pokud ho práce nenaplňuje
|
Tweet |
Stěžovatel by měl společnost informovat ohledně chování řidiče a vzniklé újmy a zaměstnavatel by se měl každou takovou stížností zabývat a pokud se prokáže, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Dále lze učinit také oznámení Policii ČR.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Email na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.