Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#61077Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2022, před 2 lety

Václav Šolle

Znění stížnosti

Dobrý den, při koupě již druhého auta od Firmy AAA na pobočce v plzni mě bylo prodáno vozidlo VW Touareg. Před koupí jsem byl dohodnut s prodejcem že mi z ceny vozu nemůže slevit žádné peníze, ale alespoň mě slíbil že mi vymění komplet brzdy na voze a dá zimní pneu. Pneu nakonec vyřešeno reklamací kde mě bylo nabídnuto 5 tisíc kč. Nejdříve mě byli vyměněny pouze přední kotouče a o zadní jsem musel žádat opět reklamační oddělení, jelikož po podpisu smlouvy prodejce otočil že vlastně myslel pouze přední brzdy. Dobře nakonec se firma zachovala slušně a zadní brzdy mi vyměnila.
A to je ten problém.
Firma brzdy vyměnila a okamžitě po výměně na mě auto začalo křičet že nefunguje ruční brzda a Start stop. (Jejich mechanik mě řekl, že nezná správný postup výměny, že se jen nahraje správný postup přes PC a bude po problému,ale s tím musím jinam, on to neumí).
tuto závadu jsem hned nahlásil i vedení v AAA Plzni a říkám co s tím mám dělat. Oni mě vymění brzdy (a auto má problém že každých 5 vteřin pípá auto a bliká mi přes obrazovku auta chyba) Původně jsem chtěl náhradní vozidlo a at to opraví oni, když to neumějí vyměnit. Na to mi řekli že mám jet do servisu a že mi to proplatí.Bohužel můj servis kam jezdím mě s tímto problémem nepomohl, jelikož musím do autorizované servisu, kde jeste není specifikovaná cena opravy, jelikož díky špátné výměně se může stát že se budou muset vyměnit komplet zadní brzdy znovu, ale správným postupem.


Produkt

VW Touareg , SPZ 7M50329


Požadované řešení

Chci aby se k tomuto problému, který zavinila firma AAA postavili čelem a když něco zničili, tak ať to zaplatí. Zítra jedu do original servisu a požaduji proplacení opravy, kterou zatím nemám vypočítanou. Může se prý jednat o částku 2500-14990kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2022 15:34, před 2 lety

Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.

Pokud by se jednalo o skrytou vadu, na kterou nebyl spotřebitel řádně upozorněn, pak by v takovém případě dovození odpovědnosti za vadu bylo možné.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Dle § 2172 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se práva z vady zásadně uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. U jiné osoby by měl spotřebitel uplatnit právo z vady pouze tehdy, domluvil-li se na této osobě s prodávajícím předem a je-li tato osoba v místě pro spotřebitele bližším, než je místo, ve kterém je prodávající. Dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků a nabízených služeb, případně i v místě nebo sídle podnikání.

Pokud by autobazar reklamaci zamítl jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2023 22:35, před 2 lety

Vážený pane Šolle,
věc jsem prověřovala a mám informaci, že Vaše reklamace by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně výsledku Vaší reklamace již spojili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2023 17:14, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření. Pokud tak neučiní, budeme nucení stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.3.2023 17:45, před rokem


Václav Šolle

Ano AAA opravdu zaplatila , ale pouze část opravy. Každopádně auto jsem u firmy AAA kupoval naposledy. Neskutečné problemy během koupě i takový, že v inzerátu byla zminovaná 6 stupnova prevodovka, ale byla 8mi stupnova a nejvetsí problem byl uvedeny rok v inzerátu stáří vozu 2014, v technickém průkaze 2013. Prostě podvod za podvodem. Když jsem na tento problem upozornil a chtěl auto vrátit , tak to nebylo umožněno, jelikož bych musel auto vyměnit za jiné, tudíž z bláta do louže.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.5.2023 20:24, před rokem

Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2023 11:52, před rokem

Děkujeme za informaci.

S ohledem na výše uvedené stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby ji mohl uzavřít a ohodnotit. Jestliže tak neučiní, budeme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.5.2023 18:29, před rokem


Václav Šolle

Hodnocení: