Společnost


CNCworld.cz

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61081Otřesné jednání obchodu CNCworld.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2022, před 2 lety

Martin Goga

Znění stížnosti

Po zhruba roce a pů se nám rozbil lis v hodnotě zhruba 8000,- Poslali jsem ho na reklamaci, tam nám bylo sděleno že nám ho nevyreklamují ale za 1350,- opraví. Souhlasil sem s cenou a lis šel na opravu. Už jsou to 4 měsíce a stále dokola se vymlouvají na nás, že máme číslo balíčku, že ho odeslali ať si to dohledám a podáme si reklamaci. Balíček už nemáme 4 měsíce. Arogantní paní na infolince, pravděpodobně spapala celého šalamouna a arogance z ní trycká na všechny strany. Otřesná komunikace, namyšlený personál co ví všechno na světe a nepoužívá logické myšlení. Recenze na obchod nelze nikam vložit, nikde si stěžovat. Je to otřesné a nidky víc bych tam nenakoupil a to doporučuji i všem ostatním. Pro ně jejich expedovaný balíček není jejich starost, ale Vaše. Kdyby v tom bylo jejich zboží, asi by se chovali jinak. Podvodníci, lenoši a co víc namyšlení až to bolí. S pozdravem nespokojený zákazník Martin Goga


Produkt

Termolis


Požadované řešení

Oprava ale hlavně doručení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2022 16:38, před 2 lety

Uvedené řešení se týká situace, kdy je zákazníkem spotřebitel (což v rámci služby předpokládáme).

Důležité je, zda došlo ze strany společnosti k zamítnutí reklamace ze zákonných důvodů a následné opravě, či si společnost zpoplatnila opravu v rámci reklamace.

Pokud by se jednalo o reklamaci (oprava se provádí v rámci reklamace):

Práva z vadného plnění je spotřebitel oprávněn uplatnit tehdy, pokud se během dvou let od převzetí zboží vyskytla na tomto zboží vada. Reklamace (a její řešení) musí být poskytnuta bezplatně, jinak by se jednalo o omezení práva z vadného plnění, ke kterému se dle § 2174 občanského zákoníku nepřihlíží.

Zamítnutá reklamace a následná oprava:

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Spotřebitel v tomto případě nejspíše přistoupil na opravu věci (bez reklamace). Následně uzavřená smlouva ohledně opravy bude smlouvou o díle. Dílo je dle § 2604 Občanského zákoníku provedeno, je-li dokončeno a předáno. V tomto případě ovšem k předání nedošlo, tedy společnost je v prodlení.

Spotřebitel může požadovat plnění ve smluvené době, pokud nebyla sjednána, tak v přiměřené. Po uplynutí této lhůty může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.12.2022 17:53, před 2 lety

Ku sťažnosti pána Gogu by sme chceli uviesť, že predmetné zariadenie sme zákazníkovi opravili v rámci pozáručného servisu a poslali späť prostredníctvom Českej pošty. Zákazníkovi sme poskytli sledovacie číslo zásielky, z ktorej vyplývalo, že zariadenie stojí v Depo Ostrava. Po opakovaných dotazoch zo strany pána Gogu a z našej strany Česká pošta s opoždením cca 4 mesiacov doručila zariadenie zákazníkovi. Vzniknutej situácie nám je ľúto avšak za zlyhanie - stratu balíčka zo strany Českej pošty nenesieme zodpovednosť.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 16:00, před 2 lety

Děkujeme za součinnost.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby se mohl k vývoji případu vyjádřit a případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2023 17:13, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.