Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, při zadávání objednávky dne 28.9.2022 bylo inzerováno společností, že na konci objednávky bude možnost vložit slevový kód na 15 procentní slevu, který platil pouze 28.9.2022. Při zadání objednávky se však neobjevilo pole pro vložení kódu. Následně řešeno s linkou společnosti e-mailem a následně i telefonicky (1.10.2022). Odmítnuto stornování objednávky, příslib konzultace možnosti uplatnit kód, z linky přislíbena reakce, která doposud nebyla obdržena. Zboží přebráno bez slevy s tím, že nejde stornovat objednávka. Žádáme o uplatnění inzerované slevy. Děkuji. S pozdravem Kepková
Proplacení inzerované slevy 15 procent na účet zákazníka.
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Toto právo má spotřebitel i před převzetím zboží.
Pokud podnikatel obecně nabízí možnost uplatnit slevu, ale spotřebitel slevu uplatnit nemůže i přes to, že splnil podmínky k jejímu uplatnění, jednalo by se o porušení smluvní povinnosti ze strany podnikatele a musel by spotřebiteli nahradit škodu z toho vzniklou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Kepková, mrzí nás, komplikace, které nastaly. My zde na dTestu nemáme možnost Váš požadavek dořešit, protože nejsme propojeni se zákaznickým servisem. Doporučujeme Vám vyčkat na reakci za strany zákaznického servisu, či využít telefonického kontaktu, pro uspíšení řešení Vašeho požadavku. Věříme, že vše bude vyřízeno k Vaší spokojenosti. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Dobrý den, předně velice děkuji za pomoc dTestu. Zároveň děkuji i za odpověď Lidl Česká republika v.o.s. Situace se mi po ní zdá však ještě nepřehlednější a proto ji zkusím popsat ze svého úhlu pohledu – od zákaznické linky jsme dostali odpověď, že není možné objednávku stornovat, následně jsme využili telefonickou linku a do tohoto okamžiku (nákup 28.9. nyní 10.10.2022) jsme neobdrželi žádnou další odpověď a ani její výraznější příslib. V podstatě tak považujeme záležitost ze strany zákaznického servisu za uzavřenou a využili jsme této cesty. Vaší odpovědí je, že Lidl Česká republika v.o.s. není propojen se zákaznickým servisem (sic!) a máme vyčkat na jeho reakci (bez uvedení toho, jak dlouhou dobu), i když chápeme situaci tak, že ze strany zákaznického servisu je záležitost již uzavřena. To mi připadá naprosto absurdní. Vynechme tedy zákaznický servis a prosím Lidl Česká republika v.o.s. o jasnou odpověď na tuto otázku: Pokud jsme neuspěli u zákaznické linky - jste ochotni situaci řešit nebo se máme obrátit již jinam? Děkuji. S pozdravem, Monika Kepková
Vše bylo již sděleno, prosím o uzavření.
Děkujeme stranám za součinnost.
S ohledem na výše uvedené vyjádření společnosti jsme nuceni stížnost uzavřít.