Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61089Nedodané zboží a následná nekomunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2022, před 2 lety

Sarka Zelinska

Znění stížnosti

Dne 20/9 2022 mě DPD informovala sms-kou, že mi doručí 2 zaplacené balíky od spol. Rieker a Philips. Do aplikace jsem kurýrovi napsala, ať nechá balíky ve stání (děláme běžně, venkov), kurýr mě ale jen prozvonil a s balíky odjel (mimochodem, manžel byl doma a auto měl ve stání, kdyby kurýr vylezl z auta a zazvonil, muž by otevřel). Z DPD pak došla výzva, ať si dojedeme do depa nacházejícího se ve Slušovicích, což je autem cca 20 minut od domu. Provedli jsme. V depu nám řekli, že už toto depo nefunguje a musíme do jiného depa, které je ovšem až v Napajedlích - autem od nás hodina! Manžel tam dojel a na dveřích cedule, že z technických důvodů nevydávají uložené zboží. Živý chat DPD na naše dotazy nereaguje, v aplikaci se denně objevuje info, že balík bude doručen následující den, nic se neděje. Z dpd info mailu, kam už jsme taky psali několikrát, nám od tří (!) různých operátorů došla třikrát stejná zpráva - ať pošleme čísla zakázek. Upřímně, připadáme si jako blázni. Opravdu už nevíme, jak se k zaplacenému zboží dostat. Už teď jsme byli na cestách za balíkem skoro 3 hodiny autem, navíc bez výsledku!
Děkuji za pomoc, Šárka Zelinská


Produkt

Zboží posláno firmami Philips a Rieker. Jodnota zhruba 5000 kč. Čísla zásilek: 16408029218362, 23755001679770


Požadované řešení

Chci své zaplacené balíky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2022 16:06, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 09:35, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.