Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1.8.2013 jsem v OC Chomutovka v Chomutově zakoupil pánské hodinky v hodnotě cca.2200 korun.12.1.2015 jsem tyto hodinky do zmíněné prodejny přinesl k reklamaci.Nesvítí a nejdou stopky.Hodinky byli přijaty a odeslány k opravě.Po třech týdnech jsem byl kontaktován,že hodinky jsou zpět.Byli,ale neopravené a s tímto vyjádřením k reklamaci.Cituji:Hodinky vracíme zpět v původním stavu.Vzhledem ke skutečnosti,že naše společnost Titan s.r.o.už není distributorem hodinek timex,k tomuto modelu nemáme žádné náhradní díly.V případě zájmu o záruční opravu se ZKUSTE obrátit,viz.internet,ing. K. Š.
S tím jsem pochopitelně nesouhlasil.Proč já,jako zákazník,bych si měl vyřizovat reklamaci v záruční době.Trval jsem na opravě nebo vrácení peněz.Hodinky byli opět odeslány.22.2.2015 jsem byl opět kontaktován,že hodinky jsou zpět.Byli,opět neopravené a s tímto vyjádřením.Cituji:Hodinky vracíme zpět v původním stavu.Stále si trváme na předchozím vyjádření.Vzhledem.......bla,bla,bla,dál už to znáte.Požádal jsem prodavačku o zavolání vedoucí.K mému údivu mi bylo zděleno,že prodejna žádnou vedoucí nemá,jen jakousi manažerku,sídlící v Brně.Dostal jsem na ni t.č.Mohl jsem ji zavolat,ze svého a za své.Bylo mi striktně zděleno,že nemám na nic nárok,a že se mám řídit vyjádřením k reklamaci.Na vrácení peněz nebo výměnu zboží už vůbec ne.
Hodinky jsem opět nepřevzal,leží na prodejně,nikam se už neposílali,nikdo už se mnou nic neřeší,asi ani nechce.Každý si trváme na svém.
pánské hodinky TX T2M759
1.zajistit prodejcem provedení záruční opravy
2.vrácení peněz
Po této zkušenosti už žádné hodinky od tohoto prodejce nechci,tudíž nepožaduji!!!! výměnu zboží.
|
Tweet |
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující podle § 622 občanského zákoníku č. 40/1964 Sb. právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit.
Prodávající má odpovědnost z vadného plnění u spotřebního zboží po dobu 24 měsíců. Skutečnost, že již není distributorem uvedeného zboží, jej této povinnosti nezbavuje. Pokud je vada reklamována, má prodávající povinnost podle § 19 z. o ochraně spotřebitele reklamaci vyřídit včetně odstranění vady do 30 dnů, ledaže dohoda stran stanoví lhůtu delší. V tomto případě tedy prodávající, pokud existenci vady uznal, měl vadu v zákonné lhůtě odstranit. Pokud tak odmítl učinit, nevyřídil reklamaci řádně. Při marném uplynutí reklamační lhůty má spotřebitel práva jako v případě neodstranitelné vady, může tedy od smlouvy odstoupit. Odstoupením se smlouva ruší a strany si vrátí vzájemná plnění. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně s dodejkou; je v něm třeba určit důvod a způsob vrácení peněz. Rovněž je třeba prodávajícímu zaslat danou věc.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.