Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dnes 5.10. jsem dostal oznámení o tom , že na současné metalické síti mi bude ukončené dne7.11. spojení na Internet a že O2 si mám objednat připojení na optickou síť.
Toto oznámení svědčí o nepořádku a dezorganitaci v společnosti O2 ,protože já jsem hned využil nejbližší příležitosti a objednal jsem si připojení u O2
k optické síti .Na moje potěšení obratem vaše společnost reagovala a poslala pana M. , který optický kabel přivedl až do bytu , ale nebyl schopen jej zapojit, protože optický kabel bylo třeba připojit k přívodu signálu ,který do našeho domu přivádí společnost Cetin. Pro jistotu jsem třikrát
informival vaše pracovníky o situaci se žádostí o ukončení montáže a jako odpovědi dostávám ultimativní oznámení o tom, že budu odpojen od sítě O2 pokud si nazařídím připojení k optické síti. Jistě chápete , že jako dlouholetý klient O2 jsem velice nespokojený a pokud mne budou pracovníci O2 dále upozor-
ňovat že budu odpojen od metalické sítě a montáž opticlé sítě okamžitě nedokončí ,tak se obrátím na jiného dodavatele. Samozřejmě jsem hluboce sklamán
péčí O2 o své dlouhodobé zákazníky. S pozdravem Ing. Jan Mauric,CSc.
Viz text nahoře a kontaktujte pana M., ( **** ) který optický kabel přivedl až do bytu
Neposílat dále ultimativnáí oznámení a zařídit okamžité připojení připraveného optického kabelu na zdroj signálu.
|
Tweet |
Máme za to, že ze strany O2 došlo k vypovězení smlouvy z důvodu nemožnosti poskytování kvalitních služeb z technických nebo ekonomických důvodů (pokud ruší části sítě nebo síť je značně poškozená) dle bodu 12.2 všeobecných podmínek pro poskytování služeb společnosti O2 (zde: https://www.o2.cz/file_conver/616505/Vseobecne_podminky_poskytovani_sluzeb.pdf).
Dle informací na stránkách společnosti O2 je optický kabel nové tarifní portfolio společnosti a přechod na něj je volbou spotřebitele. Mimo jiné je zde i uvedeno, že technik společnosti zjistí, zda je vůbec možné optický kabel v místě spotřebitele zapojit a následně zajistí pohodlnou instalaci. V tomto případě máme za to, že společnost O2 komunikovala, poskytla dostatečnou součinnost a snažila se o montáž optického kabelu v místě spotřebitele. Následně však došlo k situaci, kdy je nutná součinnost druhé společnosti (Cetin), která by o skutečnosti měla být informována.
Z výše uvedeného vyplývá, že společnost O2 ruší část svých sítí z kvalitních a technických důvodů, ale umožňuje svým zákazníkům přechod na optický kabel, který ovšem v tomto případě zatím nebylo možné zapojit. V případě nemožnosti by mohlo dojít k vypovězení smlouvy ze strany O2.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
děkuji za zprávu. Po kontrole situace se mi podařilo zjistit, že ústředna, na kterou má být vaše přípojka navedená, je aktuálně plně zapojená. V příštích dnech očekáváme rozšíření o další porty, na které budete následně v rámci optické linky připojený. Nemusíte tak mít obavy z toho, že byste byl nějakou dobu bez internetu. O dalším postupu vás budeme brzy informovat.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.