Počet nahlášených stížností: | 71 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Žádám o okamžité zrušení automatického strhávání poplatku za vaše služby. Výpověď jsem podal přesně dle vašich podmínek, což mohu doložit e-mailovou komunikací.
Podvodná seznamka
Vrácení neoprávněně strženého poplatku za měsíc září a kompletní zrušení mého účtu.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Pokud však již uplynula 14 denní lhůta ode dne uzavření smlouvy, pak je nutné smlouvu o poskytování placených služeb ukončit, a to výpovědí. V obchodních podmínkách společnosti Internet portal s.r.o. je stanoveno v bodě 14. ohledně ukončení smluvního vztahu, že uživatel, který využívá předplatného služeb portálu má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem, a to písemnou výpovědí adresovanou na sídlo provozovatele specifikované v čl. 2 těchto všeobecných obchodních podmínek. Před odesláním je třeba oznámit ukončení na podpoře portálu. V takovém případě provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude shora uvedené ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.
Společnost lze kontaktovat i přes formulář zde: https://flirtkontakt.sk/support/add.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den.
K vyhledání profilu uživatele potřebujeme registrační email a profilovou přezdívku. Jenom podle zde uvedeného jména nedokážeme uživatele najít.
Pokuď uživatel už výpověď odeslal, tak byl jeho požadavek vyřešen a považujeme stížnost za bezpředmětnou.
Prosíme tedy ke kontrole a vyhledání: email a profilovou přezdívku. Případně se uživatel může obrátit přímo na podporu stránky.
Děkujeme.
Dobrý den, jak jsem psal UŽ v úvodní zprávě,
registrační e-mail je marcek90@gmail.com
profilová přezdívka je: Marcek
Dobrý den.
Na podpoře naší stránky jste byl obeznámen s podmínkama odstoupení od smlouvy. Výpověď od Vás nemáme. Stížnost považujeme za bezpředmětnou.
Na základě této stížnosti bylo Vaše předplatné zrušeno a profil vymazán.
Děkujeme.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: