Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#61103Jiná cena u pokladny než na cenovkách u zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2022, před 2 lety

Veronika Šindelářová

Znění stížnosti

Dne 5. 10. jsem v prodejně penny v Zaběhlicích v Praze 10 nakoupila nákup cca 800 Kč, abych v zápětí zjistila, že u 4 druhů zboží byla účtována téměř dvojnásobná cena, než která byla uvedena na štítku. Velmi protivná asi paní vedoucí, kterou paní pokladní zavolala, řekla, že to platí od zítra, že už daly nové cenovky, aby mohly jít brzo domů. Musela jsem skoro celý nákup vrátit, načež jsem asi půl hodiny čekala, než se položky po jednom vystornují a za každou se odebere přesné množství peněz z pokladny. Personál jsem upozornila, že datum platnosti nižší ceny není nikde uvedeno, prodat mi zboží za uvedenou nižší cenu odmítly. Doprovázející protivnost personálu byla až zarážející.


Produkt

Káva Casablanca originál, aviváž Lenor, multivitamínový džus, červená naložená řepa


Požadované řešení

Očekávám omluvu, doručení zboží, které jsem si chtěla za uvedenou sníženou cenu zakoupit a měla jsem na to právo, které jsem nebyla v danou chvíli schopná uplatnit. Také náhradu škody za hodinu mého času ve výši 500 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2022 18:20, před 2 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 09:42, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.