Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Prijeli sme z Prahy do Berouna kde mel cekat autobus. Zadny tam nebyl volal sem na info linku ten ze zjisti informace. Rekl mi ze dopravu nemate na starosti a ze mame si objednat taxika. Prej nam da kod a i kdyz lidi vubec ostatni neznam. Staci mi kod a jen jedna jizdenka a taxika mi proplatite. Za vsechny. Kdyz sem telefon chtel nahrat vas operator stim nesouhlasil a telefon mi polozil Kde si mam zadat o proplatneni jizdenky. Pokud se mi neozvete i tak sem telefon crlej od zacatku nahral protoze na zacatku mate ze telefon.muze.byt monitorovan. A budu to resit dal. Kvuli vam sem nemohl dalsi den nastoupit do prace.
Nahrada aspon jizdenky a taxiku
|
Tweet |
Náhradní autobusová doprava je organizována dle výlukového jízdního řádu. Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Pokud zaměstnanec slíbil proplacení taxislužby zavazuje svým jednáním společnost dle § 166 občanského zákoníku.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.