Společnost


J.S.J. Autocentrum s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61128Nepřevzaté zboží ve 14 denní lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2022, před 2 lety

Ondřej Nováček

Znění stížnosti

Dne 8.8.2022 jsem na stránkách almix.cz objednal a uhradil náhradní díl a to "Elektrický spínač stahování oken HONDA ACCORD". Bohužel díl po napojení konektoru nefungoval správně, byl to buď špatný typ nebo nějaká nepovedená náhrada. Díl jsem tedy vůbec nezamontoval a v původním obalu jsem ho poslal zpět s vyplněným formulářem, dle postupu uvedeného na stránkách prodejce, ve 14 denní lhůtě s žádostí o vrácení částky (1590Kč) na můj účet. Balíček se mi vrátil jako nepřevzatý, obchod jsem o vrácení informoval e-mailem, dále jsem zkusil telefonní číslo do obchodu, ale bylo nefunkční a dále jsem zkusil poslat balíček na sídlo společnosti, ale i z této adresy se balíček vrátil jako nepřevzatý. Celková cena objednávky včetně dopravy byla 1719Kč.


Produkt

NTY Elektrický spínač stahování oken HONDA ACCORD 2002- 35750SEAG02 35750-SEA-G02


Požadované řešení

Požadují vrácení vynaložených peněz a vyzvednutí dílů na náklady prodejce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2022 16:09, před 2 lety

Postup spotřebitele byl v souladu se zákonem - ve 14denní lhůtě od odstoupení od smlouvy odeslal zboží prodávajícímu. Protože prodávající doručení zmařil, považuje se zboží za doručené (§ 570 Občanského zákoníku).

Vzhledem k nepřevzetí a nereagování společnosti je nutné uchovat si dokumenty o zaslání zboží popř. i kopie komunikace přes email ohledně odstoupení od smlouvy pro případný další vývoj.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 09:52, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.