Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Řidič linky 55 s číslem autobusu 733 nezastavil na zazvoneni na zástavce která není na znamení a ještě na mě vulgarně řval že to nemohl vědět
Za toto chování ho vyhodte není to už poprvé
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdního a přepravního řádu je vhodné a účelné v těchto případech směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře společně i s podnětem na chování zaměstnance dopravní společnosti. Dopravní společnost by měla mít zvýšený zájem na slušném jednání jejich zaměstnanců se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností.
Email na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.