Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61130Řidič nezastavil a když jsem zvonila

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2022, před 2 lety

Anna Drienová

Znění stížnosti

Řidič linky 55 s číslem autobusu 733 nezastavil na zazvoneni na zástavce která není na znamení a ještě na mě vulgarně řval že to nemohl vědět


Požadované řešení

Za toto chování ho vyhodte není to už poprvé


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2022 16:09, před 2 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdního a přepravního řádu je vhodné a účelné v těchto případech směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře společně i s podnětem na chování zaměstnance dopravní společnosti. Dopravní společnost by měla mít zvýšený zájem na slušném jednání jejich zaměstnanců se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností.

Email na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 09:53, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.