Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#61135Reklamace na službu Balíkovna a jednání pracovníků České pošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 hodin 57 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2022, před 2 lety

Marcela Surová

Znění stížnosti

Syn si objednával přes vaší službu Balíkovna od společnosti Prokopův dům s.r.o. kalkulačku, kterou si dle vás vyzvedl, kde mi byl dokonce řečen čas, v kolik balík vyzvedával, syn však balík nevyzvedl, ten večer byl doma a kod k vyzvednutí nikomu dalšímu nepředával. V balíkovně mi řekl pan vietnamec, že ho to nezajímá, že mám jít reklamovat na poštu, kde se pracovnice nejdříve vyjádřila ,,zase další reklamace, to bude mít vedoucí radost´´ a následně mi řekla paní vedoucí, že stejně v reklamaci neuspěji!!! Zaráží mě jednání vašich pracovníků, jak mi může dopředu říci, že neuspěji, to je absolutně nepřijatelné. Dále bych tedy chtěla vědět, jak mohu prokázat, že nikdo balík nevyzvedl, když vy tvrdíte opak?


Produkt

Balík NB6621682725L


Požadované řešení

Kalkulačku jsem synovi musela zakoupit jinou, takže požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2022 16:53, před 2 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.