Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#61137Nevrátenie peňazí za predaný lístok /akože/ ďalšiemu záujemcovi.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2022, před 2 lety

Milan Pavliš

Znění stížnosti

V marci 2019 som kúpil lístok na OZZYho s predkapelou Judas Priest do O2 arény v Prahe za 150,-€
Po sérii udalostí /Ozzyho úraz, choroba, Covid/ som dal vstupenku cez Viagogo predať. Dnes mi prišla odpoveď,
že vstupenka je predaná ale peniaze údajne pošlú až 8 dní po koncerte!
Ak vôbec bude....


Produkt

ID Objednávky: *** Podujatie: Ozzy Osbourne & Judas Priest Vstupenka(y): Sekcia Płyta, Rad , (1 Vstupenka(y))


Požadované řešení

Okamžíté vrátenie peňazí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2022 16:50, před 2 lety

Smluvní strana, která nesplní svou smluvní povinnost v ujednaném čase, je v prodlení. Po dlužníkovi, který je v prodlení se splněním peněžitého dluhu, může věřitel, který řádně splnil své smluvní a zákonné povinnosti, požadovat zaplacení úroku z prodlení.

Nesplní-li společnost svůj závazek dobrovolně, je možné ji vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Společnost Viagogo se přesunula ze Švýcarska do USA. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem v USA, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Dozorovým orgánem je tedy Federal Trade Commission (https://www.ftc.gov/), přičemž podnět lze podat skrze formulář dostupný z tohoto linku - https://reportfraud.ftc.gov/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 09:55, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.