Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Sjednali jsme si pojištění Basic za 400kc měsíčně .
Na stránkách všude píšou že pokud si najdeme smluvního veterináře v případě zranění tato veterina zasáhne a úhradu si vyžádají po pet expert .
Na tohle jsme spoléhali.
Avšak úraz se stal ,byli jsme u smluvního veterináře udělali rentgen a naplánovali operaci..Pán doktor vše zapsal do systému a Pojišťovna napsala SMS že si rentgen máme sami zaplatit že musí něco vyšetřit.
Operace byla zrušena protože veterina neměla jistotu že ji proplati a přitom je to smluvní veterina.
Teď musíme ashanetvelkou šumu na operaci a peníze nemáme kde sehnat náš pes velice trpí spoléhali jsme na ně.
Má utrhnuty koleni vaz a všechny podmínky splňujeme .
Na veterinu i na pojišťovnu neustále voam a nejsou spolu ani v kontaktu nijak to neřeší ani veterina ani pojišťovna.dekuji
Máme pojištění BASIC 400KC MĚSÍČNĚ
Po příjezdu na veterinu by pan doktor měl vše zapsat do jejich systému odpověď by měla přijít hned a operace by se měla uskutečnit co nejdříve poté by pojišťovna proplatila veterine co je třeba.Tak jak píšou a lákají lidí.
|
Tweet |
Dle smluvních podmínek společnosti, pokud chce spotřebitel čerpat pojištění, musí navštívit smluvního veterináře, jak již spotřebitel uvedl sám. V akutních případech, kdy je zvíře v přímém ohrožení života, ovšem může spotřebitel zajít k nejbližšímu dostupnému veterináři.
Seznam smluvních veterinářů je dostupný zde: https://www.petexpert.cz/veterinari.
Dle stránek společnosti je taktéž rozhodujícím faktem, zda je zvíře pojištěné krátce či ne. V některých případech se tedy společnost dívá i na to, zda zvíře nemělo potíže již před pojištěním. U takového případu není možné udělat závěr, dokud není zvíře vyšetřeno veterinářem a společnost od něj nemá informace a dokumentaci.
Nároku na pojištění vzniká tedy za splnění následujících podmínek: uplynutí čekací doby, ošetření smluvním lékařem, uhrazení pojistného, pravdivé vyplnění zdravotního dotazníku, uplatnění nároku do 30 dní. Více informací ohledně podmínek nalezne spotřebitel zde: https://www.petexpert.cz/hacky-a-klicky.
Spotřebitel také musí hledět na to, co společnost hradí a co ne. Výčet nároků je dostupný zde: https://www.petexpert.cz/co-hradime.
Pokud však spotřebitel splňuje všechny podmínky, nejedná se o krátké pojištění zvířete a již došlo ke "vstupnímu" vyšetření veterinářem, mohla se stát technická chyba u společnosti anebo PetExpert potřebuje na ověření nároku více času. V tomto případě spotřebitel zašle společnosti lékařskou zprávu, účet, číslo smlouvy a číslo bankovního účtu přes online formulář, který si následně převezme oddělení likvidace a zpracuje jej v nejkratším možném termínu. Online formulář je dostupný na webové adrese:https://www.petexpert.cz/registrace-pu.
Pokud by se stalo, že smluvní veterinář nebude ochoten vyřídit napřímo nárok spotřebitele se společností Petexpert, je nutné kontaktovat společnost přímo, aby sjednala nápravu.
Kontakt na společnost Petexpert: email: info@petexpert.cz, zákaznická linka: 295 562 562.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitelka nás informovala, že operace byla proplacena. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.