Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Přestože jsem již před časem žádal o vyřazení z jejich databáze, zneužívají dále moje osobní data a obtěžují poštovními nabídkami se složenkou. Se zpracováním mých osobních dat nesouhlasím, v zaslané dokumentaci chybí možnost trvalého odmítnutí jenich používání.
O žádné nestojím.
Výmaz mých osobních dat z jejjch evidence. Pokud to vyžaduje čas, pak okamžité zastavení jejich používání.
|
Tweet |
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele, pokud tímto způsobem již neučinil. Žádost bude adresována: NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o, U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice 4.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Vážený pane Rennere,
ráda bych se Vám jménem společnosti omluvila za zaslanou nabídku a nesprávně provedenou blokaci marketingových kanálů a zákaznického účtu. Pracovnice, která měla tyto úkony řádně provézt a pochybila, byla náležitě poučena dle interních směrnic a předpisů. Dovolte mi Vás ujistit, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu a další oslovení Vaší osoby nebude již z naší strany iniciováno.
Omlouváme se za způsobené potíže.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.