Společnost


O2 Family, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6116Vysoké faktury

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2015, před 10 lety

Jitka Vašáková

Znění stížnosti

Měsíc od měsíce platím více a učtují se mě služby které nevyužívám
na rozpise mám 16 SMS zaúčtováno 28 SMS za pravidelný podrobný účet který jsem nechtěla poplatek 82,64 maniulační poplatky, ruční
párování platky a ostatní celkové měsíční poplatky 162,-Kč+DPH
Volám stále méně a platím stále více. Když jsem začínala s tímto
tarifem platila jsem cca 330-400 měsíčně, nyní již přes 500,- Kč
Chci smlouvu co nejdříve zrušit a číslo uvolnit pro jiného operátora.


Požadované řešení

Zrušení smlouvy a uvolnění čísla pro jiného operátora


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2015 13:06, před 10 lety

Spotřebitelce doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, nejlépe písemně. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.

Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Pokud by spotřebitelka nesouhlasila s výsledkem reklamace, může podat u Českého telekomunikačního úřadu námitku proti vyřízení reklamace. Námitku je nutné nejpozději podat do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení. Jedná se o správní řízení, jehož zahájení podléhá zaplacení správního poplatku (100 Kč).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 14:39, před 9 lety

Stížnost byla uzavřena na žádost spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.