Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V létě jsem si zakoupila zájezd k moři. V popisu stálo, že každé studio má balkon, nebo terasu. Můj pokoj neměl ani jedno. Za terasu se nedá považovat malý, nevzhledný, neuzavřený prostor, na který mohl kdokoli vstoupit, na jehož rohu byla hadice, kde si lidé myli nohy od písku a schody k bazénu, odkud bylo do pokoje vidět. Pokud chtěl mít člověk soukromí, musel si zatáhnout závěs, který zakryl dveře, které poskytovaly jediný zdroj denního světla. Z pokoje se pak stala tmavá zatuchlá kopka, kde byla cítit plíseň. Bez terasy pokoj ztratil možnost venkovního posezení v soukromí. Pokoj jsem chtěla vyměnit, ale bylo mi řečeno, že jiný není. Podala jsem reklamaci a byla mi přislíbena kompenzace. Výsledek kompenzace, ale nepovažuji za adekvátní. Nejprve mi nabídly 5% z ceny ubytování tj. 335Kč. To jsem odmítla. Dále 10% tj. 670Kč, s dodatkem, že se řídí podle Frankfurtských tabulek slev. Já jsem je upozornila, že sleva se ale počítá z celkové ceny zájezdu. Jejich konečná kompenzace je 5% ze celkové ceny tj. 875Kč, kterou nepovažuji za dostatečnou.
Popis mého zájezdu mám uložený a mohu ho poskytnout.
Mé požadované řešení je 10% z celkové ceny zájezdu tj. 1749Kč. Dle mého jde o důstojnou náhradu škody (oproti navrhovanému řešení) způsobenou jejich špatnou inzercí ubytování, která měla velmi nepříjemný dopad na celý pobyt.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel se způsobem vyřízení reklamace, může požádat o znovuprošetření případu.
Pokud by pořadatel zájezdu reklamaci zamítl jako neoprávněnou nebo spotřebitel považuje poskytnutou slevu za nedostatečnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat pořadateli zájezdu výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost doposud nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále lze využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.