Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Zakoupil jsem telefon v predobjednavce za 13990kc a ted po 9mesicich jsem jej reklamoval a nedstal jsem nahradni telefon.Prej tuto sluzbu Alza nenabizi.Podle meho nazoru je cena jiz dostacujici,abych dostal nahradni telefon.
Dodani nahradniho telefonu.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Prodávající nemá zákonnou povinnost zajistit spotřebiteli náhradní telefon pro dobu reklamace; spotřebitel by tedy mohl náhradní telefon žádat, jen pokud by jeho poskytnutí bylo sjednáno.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.