Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#6117Reklamace telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2015, před 10 lety

Martin Hrb

Znění stížnosti

Zakoupil jsem telefon v predobjednavce za 13990kc a ted po 9mesicich jsem jej reklamoval a nedstal jsem nahradni telefon.Prej tuto sluzbu Alza nenabizi.Podle meho nazoru je cena jiz dostacujici,abych dostal nahradni telefon.


Požadované řešení

Dodani nahradniho telefonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2015 17:18, před 10 lety

Prodávající má povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Prodávající nemá zákonnou povinnost zajistit spotřebiteli náhradní telefon pro dobu reklamace; spotřebitel by tedy mohl náhradní telefon žádat, jen pokud by jeho poskytnutí bylo sjednáno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 14:50, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.