Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, dnes ráno v 6:17 měla jen ze zastávky Kladno, Sokolovna 629 ne jen že měla zpoždení, ale i přes to že jsem mávala jak debil na zastávce aby mi řidič zastavil, tak si v klidu projel okolo mě. Úplná ignorance jako kdybych na zastávce vůbec nestála. Do práce se teď dostanu díky panu řidiči pozdě.
Kladno- dubí, sokolovna, autobus č. 629
Myslím že by pan řidič měl příště zastavit na každé autobusové stanici bez ohledu na to zda tam někdo je nebo ne či někdo vystupuje.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.