Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Včera jsem jela vlakem R1130 ze Studénky do Brna. V Kojetíně jsme museli přestoupit do autobusů náhradní dopravy, které pro vyprodaný vlak byly přistaveny 3. Když jsem jela stejným spojem v pátek, stevardka několikrát zdůrazňovala, že všichni v autobuse musí sedět, protože se pojede po dálnici, a tak nikdo nesmí stát. Včera situace byla jiná. Neuvěřitelně protivný řidič nám oznámil, že neví, na co čekáme, že tam jsou ještě místa ke stání a když se nevejdeme, tak budeme muset čekat. Nakonec se podařilo sehnat ještě jeden autobus, nicméně byly všechny přeplněné a lidé v nich stáli. Navíc jsme nedostali žádné informace, personál byl protivný, nikdo se neomluvil a jízda rozhodně nebyla bezpečná. Také už se neřešilo, kam kdo potřebuje jet a poslední přistavený autobus byl přímým spojem, ačkoliv všichni do Brna nemířili.
Požaduji vrácení ceny jízdného.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: +420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Stížnost/reklamaci je možné podat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z ceny jízdného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.