Počet nahlášených stížností: | 153 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Neopravnená pohledavka,za vaše služby 99 kč - tydne,,jsem neklikala neaktivovala,nereagovala na tyhle smkky
Nezaplatím,vaši finanční častku 586 kč,,
Vaše,služby sem neaktivovala,nereagovala,Ja si,jako svepravna osoba sve platby,,hradím,sama,VAS,K TOMU NEPOTŘEBUJI
Nezaplatím,a jdu ve svem,volne na policii,podat podnet,,pak,to předam svemu pravnikovi
Me t.č ****
Děkuji
NEUHRADÍM,TO CO NEMAM AKTIVNÍ,NEMAM SLUŽBU,TUHLE SMLUVNÍ
Pověřím pravniho zastupcu ,podat Občanskopravní konaní,k tyhle finanční častke,kterou jste mi na muj O2 učet přidali
Požaduji SORNOVAT tuhle finanční častu 586 kč,ktera je naučtovaná neopravnene,
Požaduji,STORNO požadované neopravnené služby 99.-kč tydne kterou jsem si neaktivovala,jen mi chodili smsky,na ktere jsem nereagovala,protože to nepotřebuji
Nezaplatím,a žadam STORNOVAT 586.- KČ tato finanční častka je neopravnene v mé faktuře O2
Jinak,to řeším legislatívou,policii,pravnikem,soudním řešením
Děkuji,za pochopení
Štendova
|
Tweet |
Subjekt nebyl řádně označen spotřebitelem, nicméně se domníváme, že stížnost má směřovat za společností INNOVATIVE MOBILE SOLUTIONS S.L. Z tohoto důvodu jsme ji označili jako subjekt.
Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. V případě sporu bude muset tuto skutečnost prokazovat podnikatel, v opačném případě nemá na plnění právní nárok a jedná se tak o bezdůvodné obohacení, přičemž platí, že ten, kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.
Na žádost může operátor zablokovat tyto platby, je vhodné kontaktovat i poskytovatele služby s výpovědí (možného) závazku, které však není uznáním oprávněnosti pohledávky.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.