Společnost


SHERWOOD Digital a.s.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61194Akce_utubering

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2022, před 2 lety

Alena Kravarčíková

Znění stížnosti

Dobrý den, mám stejnou stížnost, která zde již byla uvedena - týká se akce utubering 2020. Tato akce na kterou vlastním dva lístky jeden Exclusive za 1199 kč a rodičovský za 199 kč akce se měla konat 25.4.2020 v PVA Letňany. Z důvodu covidu byla tato akce zrušena s náhradním termínem po rozvolnění. Akce byla avizovaná na květen 2021 - zrušeno a přeloženo na září 2021 - opět zrušeno a přeloženo na květen 2022 - opět zrušeno a přeloženo na říjen 2022 - nyní opět zrušeno a přeloženo na duben 2023. Podle VOP jsem rovozovatele několikrát kontaktovala emailem na reklamace@utubering.cz s poždavkem na vrácení vstupného a obdržela vždy odpověď, že to není možné, že se mohu účastnit jejich jiné akce (Majáles) nebo vyčkat na další náhradní termín Utuberingu. Jak psala stěžovatelka přede mnou, na fb v oficiální skupině na stránkách Utubering je řada takto podvedených lidí, kteří požadují vrácení vstupného. Za tři roky pochopitelně vyrostou dvanáctileté děti do absolutně jiných zájmů. Jak je tedy možné nyní dále pokračovat, případně organizovaně i s dalšími podvedenými?


Děkuji,


Alena Kravarčíková


Produkt

Utubering 2020


Požadované řešení

Požaduji vrácení uhrazené ceny za vstupenky z roku 2020 (celkem 1398,-Kč).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2022 14:33, před 2 lety

Jak jsme psali v předchozí stížnosti:
Při zrušení akce má spotřebitel samozřejmě právo na vrácení plné ceny vstupenky. U změn je třeba mít na paměti, že svojí povahou se jedná o návrh na změnu smlouvy a záleží na rozhodnutí spotřebitele, zda na změnu přistoupí. Jinak i zde má právo žádat vrácení vstupného za nedodržení smlouvy.

Domníváme se, že vyhrazuje-li si pořadatel možnost jednostranné změny programu, místa či doby konané akce, a to z pádného důvodu za předem přesně daných podmínek, a je vám tato skutečnost známa již při koupi lístků, je i tak nutný souhlas spotřebitele.

Zároveň se jedná o podstatné porušení smlouvy ze strany pořadatele, který nesplnil svou část smlouvy. Spotřebitel tedy může dle § 2002 občanského zákoníku z tohoto důvodu odstoupit od smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 10:36, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.