Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Také jsem si objednal na int.stránkách této spol. MEGA BALÍČEK: Elektrická ruční pilka BRENCHIE + Náhradní baterie + Náhradní řetěz. Po rozbalení krabice jsem uviděl zboží naházené
bez ori.obalu a nefunkční.Poslal jsem jej zpět na uvedenou adresu bez tel.čísla.Zásilka nebyla doručena - nebylo komu ji předat.Po urgenci prodejce v mailu prodejce uvedl tel.č., ale zásilku nikdo nepřevzal.Pokusím se zboží poslat jinou službou.
Časová osa: 26.9. odeslání zásilky dodavetelem,28.9. převzetí mnou,30.9. odeslání na výměnu
5.10. 22 urgence potvrzená e-mailem.5.10. odstoupení od smlouvy elektronicky a doporučeným dopisem.Potvrzeno elektronicky.Vrácené zboží opět nepřevzato.10.10.22 další urgence - automatické potvrzení.
MEGA BALÍČEK: Elektrická ruční pilka BRENCHIE + Náhradní baterie + Náhradní řetěz
Jednoznačně vrácení peněz viz. odstoupení od smlouvy.
|
Tweet |
Postup spotřebitele byl v souladu se zákonem - ve 14denní lhůtě po převzetí zboží odeslal odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Protože prodávající doručení zmařil, považuje se odstoupení za doručené (§ 570 Občanského zákoníku). Následně ve lhůtě 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy musí spotřebitel zboží zaslat zpět společnosti.
Vzhledem k nepřevzetí a nereagování společnosti je nutné uchovat si dokumenty o zaslání zboží popř. i kopie komunikace přes email ohledně odstoupení od smlouvy pro případný další vývoj.
V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Dne 11.10.22 jsem opět odeslal nepřevzatou zásilku a budu čekat,jestli se vrátí.
Děkujeme stranám za součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl informovat o dalším vývoji v případu.
Hodnocení:
S ohledem na výše uvedené vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody.