Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Zakoupení telefonu SAMSUNG S4 ZOOM ( SM-C101) 10.4.2014
1.reklamace telefonu 16.10.2014
-nelze aktualizovat sw, baterie se velice rychle vybíjí a zahřívá
Výsledek opravy:závada se projevila, způsobená poškozenou strukturou operačního systému, závada baterie se projevila-způsobeno špatnou baterií.
Aktualizace sw a výměna baterie.
-přístroj uveden do továrního nastavení
-provedený test baterie a odber el.energie
-měření v mobilní síti i se servisní sim (FT)
-vykonaný funkční test (QC)
2.reklamace telefonu 14.11.2014
-výdrž baterie se rapidně snížila, mt se přehřívá, nelze nabít na 100%
Výsledek opravy:závada se projevila, způsobeno vadnou baterií, přehřívání se neprojevilo, baterie se v servisu vždy nabila na 100%
-výměna baterie
-aktualizace operačního systému
-provedená RF kalibrace přístroje
-provedený test baterie a odberu el.energie
-provedené měření v mob.síti se servisní sim (FT)
-provedený funkční test přístroje (QC)
3.reklamace telefonu 19.12.2014
-opakovaná závada, výdrž baterie se rapidně snížila, vydrží v pohotovostním režimu cca 4hodiny
Výsledek opravy:závada se neprojevila, běh tří aplikací na pozadí zapřičiňuje větší spotřebu baterie.
(a to jsem odinstalovala před předáním do reklamace všechny aplikace, které by mohly baterii vybíjet)
Zařízení bylo vráceno v původním stavu.
-přístroj uvedený do továrního nastavení a odeslaný zpět bez opravy
-provedená aktualizace operačního systému
-provedená RF kalibrace přístroje
-provedený test baterie a odběru el.energie
-provedení měření v mobilní síti se servisní sim (ft)
-provedený funkční test přístroje (QC)
Při sepisování 3.reklamace jsem žádala o dobropis!
19.1.2015 jsem si šla pro telefon, nesouhlasila jsem s vyřízením reklamace, když předchozí byly uznány a třetí najednou ne! Pobočka společnosti ALZA a.s Praha - Budějovická, mi odmítá vrátit peníze při 3.reklamaci s totožnou vadou! Prý je pro ně směrodatné zamítnutí reklamace ze servisu a oni s tím nic dělat nemohou!Po nekonečné dohodě s panem vedoucím mi bylo sděleno, že telefon pošlou zpět na posouzení, napsali jen interní email, když jsem žádala ,,papír" o zpětném odeslání, bylo mi řečeno, že je to jen mezi Alzou a VSP data - servisní středisko Alzy. Prý mi dají vědět, až dostanou vyjádření ze servisu. Po šesti týdnech 2.3.2015 nečinnosti jsem zašla na pobočku, kde mi bylo sděleno, že telefon zpět neposílali, že jen posílali email na servis, kde jim bylo potvrzeno zamítnutí 3.reklamace! Chtěla jsem po nich vrátit peníze za telefon - nedodržení 30denní reklamační lhůty, oni prý lhůtu dodrželi, prý jsem si telefon 19.1. nepřevzala!
Telefon jsem opět odmítla převzít z důvodu poškození telefonu, telefon v horším stavu, než jsem ho předávala na reklamaci (stříbrný rámeček odřený) opět telefon odeslali na posouzení!
Telefon nelze řádně užívat, abych byla neustále poblíž el.sítě, kde bych si mohla telefon dobíjet - to už není mobilní telefon! Mít telefon jen v továrním nastavení, aby Vám baterie vydržela?
Telefon SAMSUNG GALAXY S4 ZOOM (SM-C101) bílý - zakoupen 10.4.2014, sériové číslo: CN1D704N7VH
Společnost Alza Praha Budějovická by měla uznat 3.reklamaci a vrátit peníze, 3.a tatáž závada, která byla 2x uznána a potřetí, když mají vrátit peníze, reklamace zamítnuta? Od 19.12.2014 telefon cestuje mezi Alzou a servisním střediskem! Telefon nelze řádně užívat!
Požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud prodávající zamítl reklamaci vady, ohledně níž již dříve dvě reklamace uznal, měl by se v odůvodnění zamítnutí vyjádřit k tomu, proč nově podanou reklamaci oproti předchozím neuznává. Jestliže prodávající reklamaci vyřídil zamítnutím, následné přezkoumání reklamace se již nepovažuje za nové reklamační řízení. Pokud prodávající trvá na zamítnutí reklamace, je na spotřebiteli, aby odůvodnění zamítnutí rozporoval znaleckým posudkem. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz. Jestliže někdo převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.