Počet nahlášených stížností: | 71 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Na zkousku jsem zaplatil tydenni sluzbu v hodnote 100Kc pres weboe stranky flirtkontakt.cz a vcera jsem zjistil ze mi odecetly z uctu dalsich 350Kc ackoliv jsem zadne dalsi sluzby flirtkontakt.cz vyuzivat nechtel.
neopravneny mesicni poplatek ktery jsem si neobjednal
Pozaduji vraceni neopravneneho mesicniho poplatku a zruseni veskerych vasich sluzeb
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (INTERNET PORTAL s.r.o., Bílá - Vlčetín 44, 463 42 Hodkovice nad Mohelkou), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Pro odstoupení od smlouvy nabízí společnost na jejich stránkách také vzorový formulář (ZDE: https://flirtkontakt.cz/images/upload/forms_cancellation/odstoupeni_od_smlouvy_formular_ip_cz.pdf)
Podnikatel v obchodních podmínkách dále uvádí, že před odesláním je třeba oznámit ukončení na podpoře (ZDE: https://flirtkontakt.cz/support/add). V takovém případě provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude shora uvedené ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.
Uživatel, který využil jednorázovou platbu nebo nevyužíval placené služby portálu, má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem oznámením o ukončení na podpoře (ZDE: https://flirtkontakt.cz/support/add). V takovém případě provozovatel nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy mu bylo shora uvedené ukončení účtu oznámeno, smaže účet uživatele.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Je možné kontaktovat operátora s žádostí o zablokování těchto plateb. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
uživatel si zvolil týdenní předplacené zkušební členství, které se v rámci zachování nepřetržité služby automaticky obnovuje. Své týdenní členství si nezrušil, a proto se automaticky obnovilo a přešlo do měsíčního. Podmínky tohoto tarifu jsou uvedeny ve FAQ - Často kladených otázkách, v platební bráně „commerce gate“ při realizaci samotné platby a samozřejmě v obchodních podmínkách. Bez souhlasu s podmínkama platby by platba nebyla úspěšná.
Následně byl uživatel obeznámen s podmínkama odstoupení od smlouvy, skterýma souhlasi při registraci na podpoře stránky. Žádná výpověď nám nebyla doručena.
Stížnost považujeme za bezpředmětnou.
Na základě této stížnosti:
Předplatný - opakování platby jsme zrušily a profil byl vymazán.
Platba za měsíční předplatné 349,-kč bude vrácena v rámci refundace na účet uživatele platební bránou commerce gate.
Refundace trvá déle než běžný bankový převod. Platba by měla být připsaná na účet uživatele do 10 pracovních dní.
Děkujeme
Hodnocení:
Komentář: Dekuji za vstricne jednani provozovatele stranek flirtkontakt.cz
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.