Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#6122Vrátili mi rozbitý tablet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2015, před 10 lety

Katrin Mertinová

Znění stížnosti

16.12.2014 jsem šla reklamovat tablet, který byl zakoupen 11.11.2013 a dcera jej dostala k vánocům. Důvod reklamace byl, že tablet se vybil a už pak po nabití nešel spustit. O pár dní později mi poslali mail, že tablet je mechanicky poškozen, rozbitý displej, že se na něj záruka nevztahuje a oprava bude stát 2876,- S tím jsem tedy nesouhlasila a psala, že tablet rozbitý displej neměl, že ten nereklamuji. Nikdo už pak se mnou nekomunikoval a tablet se mi vrátil s rozbitým displejem domů.. Takže opět do Alzy a opět reklamace 26.1. 2015 a od té doby se mnou komunikují jen omluvami za způsobené komplikace a že mám čekat.


Požadované řešení

Vrácení peněz, nebo výměna produktu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2015 14:45, před 10 lety

Pokud spotřebitel reklamoval vadu věci, má prodávající povinnost reklamaci v 30denní lhůtě vyřídit včetně odstranění vady. Jestliže je reklamace zamítnuta, musí být zamítnutí písemně odůvodněno. Pokud by se spotřebitelka domnívala, že důvod zamítnutí neodpovídá povaze reklamované vady, bylo by možné trvat na řádném vyřízení původní reklamace.

Jestliže byla věc převzata jako předmět závazku (vyřízení reklamace), nahradí ten, kdo ji převzal, její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. K prokázání stavu věci v době převzetí věci do reklamačního řízení může sloužit popis stavu uvedený v reklamačním protokolu. Spotřebitel by v tom případě tedy uplatňoval nárok na náhradu škody, a ne reklamaci vady věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 14:52, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.