Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
16.12.2014 jsem šla reklamovat tablet, který byl zakoupen 11.11.2013 a dcera jej dostala k vánocům. Důvod reklamace byl, že tablet se vybil a už pak po nabití nešel spustit. O pár dní později mi poslali mail, že tablet je mechanicky poškozen, rozbitý displej, že se na něj záruka nevztahuje a oprava bude stát 2876,- S tím jsem tedy nesouhlasila a psala, že tablet rozbitý displej neměl, že ten nereklamuji. Nikdo už pak se mnou nekomunikoval a tablet se mi vrátil s rozbitým displejem domů.. Takže opět do Alzy a opět reklamace 26.1. 2015 a od té doby se mnou komunikují jen omluvami za způsobené komplikace a že mám čekat.
Vrácení peněz, nebo výměna produktu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel reklamoval vadu věci, má prodávající povinnost reklamaci v 30denní lhůtě vyřídit včetně odstranění vady. Jestliže je reklamace zamítnuta, musí být zamítnutí písemně odůvodněno. Pokud by se spotřebitelka domnívala, že důvod zamítnutí neodpovídá povaze reklamované vady, bylo by možné trvat na řádném vyřízení původní reklamace.
Jestliže byla věc převzata jako předmět závazku (vyřízení reklamace), nahradí ten, kdo ji převzal, její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. K prokázání stavu věci v době převzetí věci do reklamačního řízení může sloužit popis stavu uvedený v reklamačním protokolu. Spotřebitel by v tom případě tedy uplatňoval nárok na náhradu škody, a ne reklamaci vady věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.