Společnost


SHERWOOD Digital a.s.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61225Opakované zrušení akce, odmítání vrácení ceny za koupi vstupenek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2022, před 2 lety

Lenka Michnová

Znění stížnosti

Firma pořádá akci Utubering v Brně, na kterou jsem zakoupila v roce 2020 vstupenky pro dcery a mě, jako doprovod. Akce byla opakovaně v roce 2020 a 2021 zrušena z důvodu covidových opatření. Letos se měla akce uskutečnit v říjnu 2022. Toto nám bylo avizováno emailem, který mě byl zaslán v 2.5.2022. Od tohoto emailu se nikdo již neozval. Když jsem se však na začátku října snažila najít bližší informace k akci, tak jsem nic nenašla. Poté, co jsem zaslala dotaz na společnost, tak mi bylo teprve sděleno, že akce byla opět přesunuta na květen 2023, a to bez udání jakéhokoliv věrohodného důvodu. Když jsem žádala o bližší vysvětlení z jakého důvodu došlo k přeložení akce a žádala jsem vrácení peněz za vstupenky, že již o tento termín nemám zájem, tak nikdo neodpovídá a stále dokola mi chodí stejná reakce o přesunutí akce.


Produkt

vstupenky na utubering


Požadované řešení

Vrácení peněz za vstupenky v plné výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2022 15:42, před 2 lety

Při zrušení akce má spotřebitel právo na vrácení plné ceny vstupenky. U změn je třeba mít na paměti, že svojí povahou se jedná o návrh na změnu smlouvy a záleží na rozhodnutí spotřebitele, zda na změnu přistoupí. Jinak i zde má právo žádat vrácení vstupného za nedodržení smlouvy.

Kontakt na společnost v případě reklamace/vrácení vstupného: reklamace@utubering.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 10:46, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.