Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#61228Ukradená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2022, před 2 lety

Petra Šmelková

Znění stížnosti

Dobry den,4 tydny cekam na doruceni zásilky,kdy mi bylo nekolikrat slibovani jeji doruceni,3x byla zasilka predana prepravci a pokazde ztracena,jednani s operatory bylo nedostatecne,zasilku pravdepodobne nekdo ukradl,zrejme kuryr,chystam se podat trestni oznameni,hlavne z toho duvodu,ze se mi nikdo adekvatne neomluvil!


Produkt

Balicek obsahoval zbozi od prodejce sephora,od dodavatele snadno zjistite o jake zbozi se jednalo


Požadované řešení

Adekvatni Omluva,kompenzace a zajisteni objednani a dodani zbozi ve ztracenem balicku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2022 13:40, před 2 lety

Pokud při obstarávání přepravy věci vznikne na zásilce škoda, nahradí ji zasílatel, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit. Reklamaci, resp. uplatnění nároku na náhradu škody, uplatňuje u zasílatele příkazce (v daném případě zřejmě prodejce). Jestliže tedy příkazce reklamaci nepodal, nemohla být ani zamítnuta. Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnit příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 10:43, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.