Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobry den,4 tydny cekam na doruceni zásilky,kdy mi bylo nekolikrat slibovani jeji doruceni,3x byla zasilka predana prepravci a pokazde ztracena,jednani s operatory bylo nedostatecne,zasilku pravdepodobne nekdo ukradl,zrejme kuryr,chystam se podat trestni oznameni,hlavne z toho duvodu,ze se mi nikdo adekvatne neomluvil!
Balicek obsahoval zbozi od prodejce sephora,od dodavatele snadno zjistite o jake zbozi se jednalo
Adekvatni Omluva,kompenzace a zajisteni objednani a dodani zbozi ve ztracenem balicku
|
Tweet |
Pokud při obstarávání přepravy věci vznikne na zásilce škoda, nahradí ji zasílatel, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit. Reklamaci, resp. uplatnění nároku na náhradu škody, uplatňuje u zasílatele příkazce (v daném případě zřejmě prodejce). Jestliže tedy příkazce reklamaci nepodal, nemohla být ani zamítnuta. Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnit příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.