Společnost


date4friend AG

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:78
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61229Dobrý den. Dnes mi přišel dopis od AUER WHITE THIEL s tím, že zastupují Date4friend AG, které mám dlužit částku 60,91 EUR.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2022, před 2 lety

Lubomír Hubička

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes mi přišel dopis od advokátní kanceláře AUER WHITE THIEL s tím, že zastupují seznamku Date4friend AG, které mám dlužit částku 60,91 EUR. Vzpomínám si, že jsem, nevím už kdy, stránky seznamky navštívil. Tuším, že byly propagovány jako "zdarma". Ale nemohl jsem se přihlásit, protože chtěli platby. Dokonce mi přišel několikrát e-mail s výzvou k platbě, ale já spamy téměř nekontroluji a rovnou mažu. Tak ani nevím, kolikrát se opakovali. Po velmi krátké době, vzhledem k mému věku a žalostné úrovni inzerujících, jsem na nejen tuto seznamku rezignoval a už jsem ji nenavštívil.
V dopise od advokátů mi chybí bližší informace ohledně mého závazku: datum vzniku, rozpis položek, ze kterých se požadovaná částka skládá apod. V příloze dopisu je formulář s žádostí o odklad platby nebo návrh splátkového kalendáře. Musím to vyřešit (odeslat) do 20.10.


Produkt

internetová seznamka


Požadované řešení

1) nechci nic platit, protože mám pocit, že jsem byl oklamán; nejsem si vědom, že bych se k jakémukoli placení zavázal, a nic jsem ze seznamky neměl
2) pokud jsem udělal nějakou fatální chybu a právo je na straně seznamky (resp. vymahačů), chci s okamžitou platností jakékoli závazky či dohody zrušit tak, aby nechtěli další peníze, penále apod.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2022 14:33, před 2 lety

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Bahnhofstrasse 16, 6300 Zug, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Je možné kontaktovat banku s žádostí o zablokování těchto plateb. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 10:43, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.