Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Využíval jsem tarif maxi za 495 kč vč DPH - bez mého vědomí mi zvedli tarif na 600kč , je to nefér k zákazníkům ..
Sice mám neomezené sms - ale dříve jsem jich těch 200 ani nevyužil , a internet mi dali navíc , ale nemám na to stavěný telefon -...
Takže absolutní nespokojenostz . tuto firmu všem rozmlouvejte - navíc budu platit za předčasné ukončení smlouvy , protiože
600 za měsíc za služby , které nevyužiji je zbytečně mooooc
Děkuji , Koukal Antonín ,
Pokud by se mi vrátil tarif maxi , bez internetu a neomezených sms zůstanu ..
|
Tweet |
Zákon o elektronických komunikacích umožňuje jednostrannou změnu smlouvy ze strany operátora. Operátor je v takovém případě povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti této změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je operátor povinen informovat příjemce služby o jejím uveřejnění. Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, je operátor povinen prokazatelně informovat účastníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude příjemce služby akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování. Doporučujeme spotřebiteli, aby si zkontrolovat vyúčtování, zda operátor informační povinnost splnil, protože dle našeho názoru lze zvýšení ceny chápat jako zhoršení postavení účastníka z důvodu, že služby, které sice dostane navíc, vůbec nemá v plánu využívat. Pokud by informační povinnost splněna nebyla, je možné podat reklamaci vyúčtování a podnět Českému telekomunikačnímu úřadu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.