Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupil jsem batoh v kožený galanterii patříci Monir Jabali na Křižikovi.Batoh mněl výrobní vadu.Když jsem chtěl vrácení peněz od majitele,byl surový a chtěl mne vyhodit z obchodu.Pokud jsem nechtěl dojít o peníze /1000 .-/musel jsem si vzít jiný tovar.Vysoce nedoporučuji.
Baťoh na záda.Výrobce neznámí.
Chci vrátit zboží a dostat peníze.
|
Tweet |
Podle občanského zákoníku má spotřebitel právo při oprávněné reklamaci na dodání nové věci či její součásti nebo bezplatné odstranění vady. Pokud to není možné, může od smlouvy odstoupit. Namísto výše uvedených nároků může požadovat přiměřenou slevu z ceny. Zákon nepřipouští aby si spotřebitel musel vybrat jiné zboží ve stejné ceně nebo doplatit dražší.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.