Společnost


nejlepsinakup.eu

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61238Nedodané zboží , nevrácené peníze, reklamace žádná.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2022, před 2 lety

Petr Kounovsky

Znění stížnosti

OBJEDNÁVKA DATUM CENA CELKEM AKCE OBJEDNÁVKY
Č. 48978 14. KVĚTNA 2022 KČ534,00 ZA 3 POLOŽKY

První email že to příjde do 90 dnů, druhý az 120 dní a třetí 150 dní a pak čtvrtý až 250 dní a od té doby se semnou se nejedná, ani peníze ani zásilka - hlavně že tam je komentář ze jistý člověk též obědnal toho 14 a někdy v srpen-září to měl doma .
Z alifax.. jsem to samé měl doma přesně do necelých 2 měsíců a bez problému dodání i přes celnici.
Asi si to zkopíruji a pošlu klukům s Prahy, nebo udělám vlastní recenzi na youtube .
Bohužel policie ČR se tým nemůže zabývat kuly tomu ze jeto malá částka - mohou si to jen napsat do záznamů a při větším částce v konečném součtu pak stíhat .


Produkt

MYSTERY BOX 2x , Č. 48978


Požadované řešení

Omlouvám se zato zeto není přeloženo , dávám jsem první a poslední email co jsem od nich dostal. Je s i si dobře vzpomínám tak to byl český dodavatel ( provozovatel inter. stránek ) - Morava ( doufám ze jsem se nesekl lokalitou );

Hi,
this is an autoresponder, please read it carefully. Our customer support is fully in English.

In the text below you will find the answer to 95% of questions!


ORDER DELIVERY

The order is normally delivered up to 21 working days of receiving payment. In rare cases due to the situation associated with COVID19 up to 120 calendar days.

You have agreed to the delivery time in the GTC.


PAYMENT 249 CZK

Payment in the amount of 249 CZK, is a payment of recurrent payments for VIP membership, which you have agreed and set, about which all details and information about the amount and frequency of payment were given in advance, in the GTC and subsequently in the e-mail that came to you as confirmation of your order .

If you are interested in more details, we pay attention to VIP in our GTC: https://nejlepsinakup.eu/obchodne-podmienky/.

If you are not interested in our VIP program, you can cancel the VIP membership directly in your user account at https://nejlepsinakup.eu/muj-ucet. Your VIP will be deactivated immediately and no further payment will be made.


WITHDRAWAL FROM THE CONTRACT AFTER DELIVERY - MYSTERY BOX

In product Mystery Box nobody knows what will be included in the box. If you are not satisfied with the Box, we are sorry to hear it, but we can do nothing about it.

You agreed with that in GTC.



If you have any questions, do not hesitate to contact us in response to this email. We will only respond to emails written in English!
Support NEJLEPSINAKUP.EU

Hi,



The order is normally delivered up to 21 working days of receiving payment. In rare cases due to the situation associated with inside problems up to 250 calendar days.

If you have any questions, do not hesitate to contact us.

Support,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2022 11:18, před 2 lety

U zmíněných stránek není možné zjistit provozovatele.

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. V tomto případě to však bude složité vzhledem k tomu, že spotřebitel pravděpodobně neví, s kým smlouvu uzavřel.

Stránka je řazená mezi rizikové e-shopy i podle České obchodní inspekce (https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/). Spotřebitelům důrazně doporučujeme nakupovat na ověřených e-shopech a vyvarovat se pochybným s vidinou levného nákupu.

Protože není možné zjistit provozovatele a ČOI již o stránkách ví, je možné ji kontaktovat, avšak s největší pravděpodobností nebude možné zahájit mimosoudní řešení sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 10:52, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.