Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61239Hotel Le Soleil Abou Sofiane -Tunisko-23.9-2.10.2022

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2022, před 2 lety

Jaroslav Včeliš

Znění stížnosti

Dobrý den,

Hned v úvodu,musím s politováním napsat,že tento zájezd
a dovolená, byla naše nejhorší,co jsme zatím procestovali.
O to horší je,že jsme měli důvěru ve Vaší cest.kanceláři, bohužel velké zklamání...:((
Ihnes po PŘÍJEZDU ,do hotelu jsme byli ubytováni do uličky,která vedla za recepcí a vanul z ní už zápach plísně,o kobercích sešlapaných nemluvě...to jen první zážitek!!!
Po otevření pokoje,hned první zklamání:oprýskaná vana,na přítelkyni spadla tyčka od závěsu,vše oprýskané,vybydlené,stará tv,nešlo nic naladit,balkon hrůza atd.
Portýrovi jsme řekli,že si pokoj ve 4hvězd.hotelu představujeme jinak..po urgenci na recepci,portýr ukazuje pokoj č.2-opět údiv,neteče sprcha.pokapává,protéká wc,vana opět hnus!!stěny poškrábané..atd..ale pěkný výhled na moře prý..ano,to jistě,ale za výhledem nejezdíme,na pokoji jen spíme,jinak jsme dost venku,ale pokoj bez tekoucí sprch atd???to jistě není ok po první a druhé urgenci!
Dobrá tedy,jdeme opět na recepci a vše už řešíme se slečnou delegátkou Terezou,která nám byla představena,že je výhodou tohoto hotelu,že je zde vlastně STÁLE.
Po vysvětlení delegátce,nám osobně představuje pokoj v řadě již třetí...ano sama se diví a říká,že čechy ubytovávaji ne do přízemí,ale do 2patra,kde už zápach nebyl,dokonce i koberce měli novější a pokoj byl o 2třídy nahoře,než předešlé dva!
Omlouvá se a vzkazuje ,že vše máme řešit už s ní.
Dobře,konečně vybalujeme a po ježdění sem a tam s kufry,je poprvé trochu klid-no klid..od pul deváté večer-velký hluk z vedlejší animace hotelu Royal....ale s tím nic nenaděláme... a můzeme se i v klidu vysprchovat dokonce ve funkční sprše a ne v rezavé vaně..
Jdeme konečně do jídelny a tam to opět začíná:stále nejsou talířě,skleničky,příbory a to celý pobyt-řeknu Vám,ÚNAVNÉ!!!
Špinavé ubrusy,trvdé pečivo,džus..pokud neurazíme slovo "juice".chemický hnus ,každý den,zelený vlevo-ten se pít opravdu NEDAL,a žluý v pravo..mnohdy i ředěný,zě bych to nenalil ani nepříteli..
Káva ušla,ale stálé urgence,že v automatu není sypké mléko,neobo kafe...opět únavné...
Kolkrát,nebylo ani místo na sezení,obsluha děs-běs,1x se poslední den číšník zeptal jestli chceme něvćo k pití..asi málo personálu..debarasoval i mnohdy kravaták..asi provozní,manažer..nevíme...
Jídlo stále stejné,misto másla margarín,ovoce dokola-hrozny a bílý meloun-tvrdý a bez chuti,fuj...
Do jídelny jsem se uz já i přítelkyně druhý den ani netěšil a to zůstalo do konce.bohužel:(((
Předposlední dva dny jsme dokonce měli i střevní problémy,to už nás trápilo nejvíce:((
Abychom nezapadli do rubriky stěžovatelů,VŠE ŠPATNĚ,chci jen podotknout,že to byla opravdová MIZÉRIE A MRZÍ NÁS,ŽE TO PRODÁVÁTE JAKO 4HVĚZDY(JE TO SLABÁ-3!!!!!)
Číšníci na barech neochotní,jen pokud člověk nevystrčil nějaký peníz,ale po pravdě za CO???Šklebení,neochota..jeden plešatý-robusni v hotel baru..dokonce sprostý na mou přítelkyni i ostatní hosty..chce podat skleničky přímo do ruky,co by se natahoval na bar...šílené!!!
Dále jsme neviděli v kelímcích alkohol a voda z barelu..sklenice 4hvězdy NEMAJÍ?
Bar u bazěnu,opě průšvih:není sklo,v kávě často není prášek s mlékem...zápach od čepu-piva..nečistí to..už je skoro po sezoně,tak co chceme,že....:((hygiena-opět děs-běs....
A o baru na pláži ani nemluvím.resp.nepíšu...číšník i hodina zpoždění..pravodivná,maringotka ,sprite atd..levné náhražky..pípa opět zápach,už jsem ani na pivo neměl chut!!!

A aby to vše NESTAČILO,začala demolice plážového baru,mlácení,prach,nepořádek v písku,nedopalky,zrezivělé víčka od nápojů,sám jsem na ně šlapal...třísky z demolice,což je dost nebezpečné,myslím!!!
A TŘEŠNIČKOU NA DORTU-VYRAZIL NA DEMOLICI BAGR!!!Ano čtete to správně,BAGR z velkým "B"
To už jsme nedávali a šli na pláž za sl.Terezou,(zrovna tam byla)co to jako má být?Prašna,smrad nafty,neuvěřitelný hluk!!!
Stěžovalo si nás už více!Vyjednala,že další den,budou práce až od 17h.

Pak teprve 3den,bylo okolo demolice rozestavěno oplocení!
Na záěr Vám chci napsat,že se tento hotel neslučuje s kategorií 4hvězdiček,jak úrovní ubytování,služeb,jídla a že byla už vypnuta klimatizace,bych ještě odpustil,i když spát jsme nemohli.pokoj byl na západ...horko-dusno---(((

RĚŠENÍ NAŠÍ STÍŽNOSTI POVAŽUJI ZA DOST VÁŽNÉ A POVAŽUJEME VYKOMPENZOVAT NAŠE STRASTI FINANČNÍM VYROVNÁNÍM Z VAŠÍ STRANY!
OČEKÁVÁMEE VAŠE VYJÁDŘENÍ A FIN.ODŠKODNĚNÍ K NAŠÍ NEPOVEDENÉ DOVOLENÉ!!!

s POZDRAVEM

Včeliš Jaroslav
Petruželová Jitka


Požadované řešení

Požadujeme finanční odškodnění ve výší 50% za pokaženou dovolenou v termínu 23.9.-2.10.2022 v Hotelu Le Soleil Abou Sofiane,který neodpovída 4kvězd.hotelu-All inclusive-2osoby,,viz naše stížnost ...popis detalu výše...

Děkuji za kladné vyjádření k naší stížnosti.
Včeliš


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2022 10:58, před 2 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud byla možná a pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Uzná-li podnikatel reklamaci jako opodstatněnou je povinen vrátit spotřebiteli přiměřenou část kupní ceny zájezdu. Podnikatel by měl bez dalšího vrátit stanovenou část kupní ceny v penězích. Podnikatel může vystavit spotřebiteli poukaz na další služby pouze v případě, kdy s vystavením poukazu spotřebitel výslovně souhlasí. Není možné spotřebiteli vnutiti poukaz proti jeho vůli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 10:50, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.