Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#61245Doručovatelky nedonáší včas

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 minut 31 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2022, před 2 lety

Lucie Dragounová

Znění stížnosti

Již po několikáté si stezuju na místní dorucovatelky. Nechodí tu denně jak mají. Kolikrát čekám na poukázku s až týdenním zpožděním. Na doručení balíku ve Švermove nezvoni na domy,jen nechávají list ve schránce. Kolikrát nevhazuji ani papír. Jen přijde email ze jsem nebyla k zastižení. Není normalni že pošta nechodi jak má!lide čekají důležitá psaní z úřadu, ze soudu apod...na složenka h pak je i nepravdivé datum vhození do schránky.. Důkazy mám ofocene ze složenek např. Posta se ohranicuje tím, že nemá dostatek lidi, kteří by poštu roznaseli.


Požadované řešení

MÍT DOSTATEK DORUCOVATELU PRO KLADNO ŠVERMOV! NEPSAT LŽIVÉ DATUMY NA ÚŘEDNÍ PSANI! MOŽNOST VYZVEDNUTÍ HLAVNĚ POUKÁZEK, I JINÉ POŠTY NA POSTE S OZNÁMENÍM ZE SI MÁME PRIJIT OSOBNĚ VYZVEDNOUT POŠTU ZE MI JI V TEN DEN NIKDO NEDONESE!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2022 09:37, před 2 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.