Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Ráno v den dodání mi přišla sms, že mezi 8-11 budou doručovat balíček na adresu.
Jelikož se jedná o měsíční balení 209ks plen, je to celkem těžký balíček, proto jsem doma celou dobu čekala, mimo to, že jsem zkoušela i kontaktovat kurýra.
V 11:45 stále nikde nikdo.
A ve 12:39 najednou zásilka už na výdejním místě uložena (přišla mi SMS).
Číslo: 2V902727004
ref.cislo: 1166931788
Monika Fürbacherová Plzeň.
Tohle se mi nikdy u vás nestalo!
Pleny Linteo z mall.cz 200ks
Prosím, abych vždy!! byla kontaktována a byl mi tak dodán balíček domů.
Tedy kdybych chtěla balík na výdejnu, pošta by byla jistě levnější než domů.
Tak si jen přeji kompletní servis, který je v tomto zahrnutý.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.