Společnost


smsticket s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61255Nevraceni penez za zruseny koncert

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2022, před 2 lety

Kateřina Prášková

Znění stížnosti

Dobry den, zakoupila jsem vstupenky na Smokie, po dvou prelozenich byl koncert uplne zrusen, zadala jsem o vraceni zaplaceneho vstupneho, ale prisla mi jen automaticka odpoved, dale nikdy nic neresil.
Prosim o informaci jak dale pokracovat.
S pozdravem Praskova


Produkt

2ks vstupenek na koncert Smokie


Požadované řešení

Vratit zaplacenou castku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 12:55, před 2 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky po ujednaném termínu, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost smsticket s.r.o. je v tomto případě pouze zprostředkovatelem. Doporučujeme spotřebiteli obrátit se přímo na pořadatele akce, kterým je společnost FP PRO s.r.o.

Pokud pořadatel nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: FP PRO, s.r.o., Kurzova 2222/16, Praha 15500.

V případě, že pořadatel nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době, je možné jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Pokud pořadatel své závazky nesplní, mohou se věřitelé obrátit na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2022 10:35, před 2 lety

​Dobrý den,

přikládáme vyjádření naší společnosti ke zrušeným koncertům Smokie:
Informace o řešení kompenzací jsme posílali majitelům vstupenek do emailu, ihned po ohlášení zrušení koncertů.

Společnost smsticket není pořadatelem koncertů, na které byly vstupenky prodávány. Prodej a distribuci vstupenek zprostředkováváme jménem a na účet pořadatele, a to na základě pověření daného smlouvou s pořadatelem. Nákupem vstupenky vzniká přímý právní vztah mezi zákazníkem a pořadatelem akce, který vstupenku prodává.

Společnost smsticket s.r.o. vstupné nyní vrátit nemůže, neboť jedná pouze jménem a na účet pořadatele. Pořadatel nás vrácením peněz nepověřil a nepřevedl finanční prostředky potřebné k vracení vstupného.

Za vrácení vstupného tak odpovídá výhradně pořadatel. Veškeré nároky na vrácení vstupného za zrušené koncerty uplatňujte vůči pořadateli FP PRO, s.r.o., IČ 05390435, se sídlem Kurzova 2222/16, Stodůlky, 155 00 Praha 5. Email: fppro@fppro.cz.

Bohužel pořadatel od února 2022 přestal komunikovat s námi i s návštěvníky akcí. Neodpovídá na emaily a ani na výzvy zaslané do datové schránky.

Pro další postup řešení kompenzace Vám i přesto doporučujeme obrátit se na pořadatele písemnou formou i emailem. Pro případné soudní řešení kompenzací budete mít v rukou podklad, na základě kterého bude možné žádost o vrácení vstupného postoupit dále.

Pořadatel své závazky nyní neplní, proto Vám doporučujeme obrátit se na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli. Tuto možnost má každý věřitel. Společnost smsticket s.r.o. v tomto případě věřitelem není, proto se nemůžeme na insolvenční soud obrátit sami a situaci touto cestou začít řešit.

V tuto chvíli tedy nemůžeme Vaši žádost o kompenzaci vstupného vyřešit. Řešení se nabízí pouze v případě, že se pořadatel rozhodne splnit své závazky, nebo pokud se pořadatel dostane před insolvenční soud.

Vzniklá situace nás opravdu velmi mrzí, nicméně společnost smsticket s.r.o. své smluvní povinnosti neporušila, naopak je sama tímto jednáním poškozena a také její dobré jméno na trhu, když je spojována s pořadatelem, který neplní své závazky.


S přátelským pozdravem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2022 17:24, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.12.2022 18:05, před 2 lety


Kateřina Prášková

14.10.2022 jsem posilala email poradateli FP PRO a do ted zadna informace z jejich strany.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 14:43, před rokem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.