Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#61259Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2022, před 2 lety

Viktor Valenta

Znění stížnosti

Dne 20.9.2022 bylo přes eshop objednána a zaplacena péřová přikrývka. Eshopem odesláno sledovací číslo objednávky, které zřejmě nebylo pro mě, jelikož zboží směřovalo do Německa a v Berlíně údajně předáno zákazníkovi. Proto jsem ihned informoval přes kontaktní formulář. Z informací přišla odpověď že předávají zprávu příslušnému oddělení. Dnes 12.10.2022 mi přišla odpověď že zboží jsem obdržel 6.10.2022 i když tomu tak není.


Produkt

HÄUSSLING Kazetová přikrývka z prachového peří Royal, teplá (140 x 200 cm)


Požadované řešení

Vrácení peněz, nebo zaslání zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 14:09, před 2 lety

Pokud podnikatel tvrdí, že zboží bylo dodáno, měl by tuto informaci spotřebiteli také prokázat.

V obchodní podmínkách společnosti je uvedeno, že zboží se dodává dle volby kupujícího v objednávce buď do výdejního místa příslušného přepravce, anebo na adresu uvedenou v objednávce. Dodávka zboží se provádí pouze v rámci České republiky.
Pokud tedy podnikatel zaslal zboží na jinou adresu, porušil tím svoji smluvní povinnost a spotřebitel by měl mít právo na náhradu škody z toho vzniklou.

K odstoupení od smlouvy:
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Mimo to má spotřebitel ze zákona obecně právo při koupi zboží na dálku dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.10.2022 14:50, před 2 lety

Dobrý den, pane Valento, mrzí nás situace, která u Vaší objednávky nastala. V našem systému evidujeme, že se kolegové situací zabývají, proto vás žádáme o strpení. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.10.2022 13:59, před 2 lety


Viktor Valenta

Dobrý den, objednávka byla učiněna již 20. 10. 2022 teprve až dne 12. 10. 2022 mi přišla první odpověď a k tomu ještě zřejmě chybně. Opravdu jsem dne 6. 10. 2022 od Vaší společnosti obdržel další objednávku, kterou jsem učinil o pár dní později. Tato objednávka však byla zaměněna za tu nedodanou. Nyní tedy stále čekám na vyjádření, kde se vlastně kazetová přikrývka nachází a na další postup.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 14:20, před rokem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.