Společnost


BSH domácí spotřebiče s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6126Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2015, před 10 lety

Ivana Zapletalová

Znění stížnosti

Zakoupený mlýnek na mák BOSCH MUZ 4 GM 3 se ucpává při mletí máku.

Spotřebič není vybaven českým návodem.

Jako odpověď mi bylo sděleno, že mlýnek funguje.
Ústně mi bylo sděleno, že mák je však nutné před mletím vychladit v lednici.


Produkt

MUZ 4 GM 3 mlýnek na cereálie a mák


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2015 15:18, před 10 lety

Pokud věc nemá uvedené nebo očekávané vlastnosti, může kupující podle § 2169 občanského zákoníku požadovat primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené; pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti. Není-li to možné, může kupující od smlouvy odstoupit. Jestliže kupující od smlouvy neodstoupí nebo neuplatní právo na dodání nové věci bez vad, může požadovat přiměřenou slevu.

Jestliže spotřebitel reklamoval vadu věci, má prodávající povinnost reklamaci v 30denní lhůtě vyřídit, vydat o uplatnění a vyřízení reklamace potvrzení a písemně odůvodnit případné zamítnutí. Pokud spotřebitel s důvodem zamítnutí reklamace nesouhlasí, je na něm, aby důvod namítnutí rozporoval znaleckým posudkem. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo www.justice.cz. Pokud by posudek vyšel ve prospěch spotřebitele, měl by nárok na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného.

Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 14:00, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.