Počet nahlášených stížností: | 312 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Po doruceni dopisu kde bylo napsáno ze můžeme přejít k jinému dodavateli. Že musíme ucinit 10 dní pred 17.09. Tak jsme i učinily. Poslano doporučeně 2.09. Doručeno 5.09. Čekali jsme na odpověď. A nic. Volali jsme snad stokrát. Až jednou to zvedli tak že to paní bude urgovat. Do 3 dnů došel dopis kde je že nebyla dodržena lhůta pro výpověď. Už jsem zoufalí a nevím co dělat. Jestli se obratit na soudy nebo nevím.
Chci přejít k jinemu dodavateli nic jiného. Dekuji
|
Tweet |
Odstoupení od smlouvy je jednostranný právní úkon, který nevyžaduje souhlas druhé strany. Spotřebitel v případě sporu bude muset pouze prokázat, že odstoupení zaslal, např. předložením dodejky k dopisu, kterým spotřebitel od smlouvy odstoupil. K jednání s novým dodavatelem není třeba akceptace odstoupení ze strany stávajícího dodavatele, stačí prokazatelné odeslání na adresu sídla společnosti (doporučený dopis s dodejkou, datová schránka).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Energetickém regulačním úřadu ("ERÚ"). Více informací k mimosoudnímu řešení sporů u ERÚ je možné zjistit na stránkách úřadu: https://www.eru.cz/cs/mimosoudni-reseni-sporu.
Dále je možné obrátit se na naši bezplatnou právní poradnu na čísle 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.