Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 1.7.2022 jsme měli odletět z letiště Praha (Václava Havla)se společností Smartwing číslo letu QS1118 v 5:15 na ostrov Zakhyntos. Z důvodu poruchy letadla se odlet uskutečnil cca v 11:30 hodin. Zpoždění letu trvalo celkem 6 hodin, což nám zkomplikovalo část dovolené a proto žádáme o kompenzaci 400€ na osobu. Jelikož jsme čtyřčlenná rodina ,žádáme o 1600€.
Stížnost jsem zaslala 23.7.2022 na stránky Smartwings, kde mě odpověděly, že je žádost přijata. Po měsíci 25.8.2022 nás informoval úřad pro civilní letectví, že se Smartwings nevyjádřil a stanovil mu dodatečnou 14 denní lhůtu k jeho poskytnutí k vyjádření. Proto žádám o pomoc s jednáním se společností Smartwings. Mockrát děkuji Nováková Lenka
Smartwings
Žádám o kompenzaci zpožděného letu se společností Smartwing číslo letu QS1118 z letiště Václava Havla Praha na ostrov Zakhyntos z důvodu poruchy letadla. Zpoždění letu trvalo 6.hodin.Kompenzace na osobu činí 400€.Jelikož jsme čtyřčlenná rodina, žádáme o 1600€.
|
Tweet |
Pokud poslední komunikace proběhla s Úřadem pro civilní letectví (https://kompenzace.caa.cz/), doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval přímo jeho s dotazem v jaké fázi se nyní situace nachází. Pokud však spotřebitel reklamoval zpoždění přímo u společnosti (https://www.smartwings.com/kontaktni-formular), měla by kompenzace být vyřešena v přiměřené době.
K řešení kompenzací za zpožděné lety lze využít různých soukromých služeb, které za poplatek problém vyřeší.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírem, může spotřebitel kontaktovat Úřad pro civilní letectví (viz výše), pokud tak již neučinil.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.