Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#61265Stížnost na leteckého dopravce Smartwings / Travel Service, číslo letu QS1118 ze dne 01.07.2022

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2022, před 2 lety

Lenka Nováková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 1.7.2022 jsme měli odletět z letiště Praha (Václava Havla)se společností Smartwing číslo letu QS1118 v 5:15 na ostrov Zakhyntos. Z důvodu poruchy letadla se odlet uskutečnil cca v 11:30 hodin. Zpoždění letu trvalo celkem 6 hodin, což nám zkomplikovalo část dovolené a proto žádáme o kompenzaci 400€ na osobu. Jelikož jsme čtyřčlenná rodina ,žádáme o 1600€.
Stížnost jsem zaslala 23.7.2022 na stránky Smartwings, kde mě odpověděly, že je žádost přijata. Po měsíci 25.8.2022 nás informoval úřad pro civilní letectví, že se Smartwings nevyjádřil a stanovil mu dodatečnou 14 denní lhůtu k jeho poskytnutí k vyjádření. Proto žádám o pomoc s jednáním se společností Smartwings. Mockrát děkuji Nováková Lenka


Produkt

Smartwings


Požadované řešení

Žádám o kompenzaci zpožděného letu se společností Smartwing číslo letu QS1118 z letiště Václava Havla Praha na ostrov Zakhyntos z důvodu poruchy letadla. Zpoždění letu trvalo 6.hodin.Kompenzace na osobu činí 400€.Jelikož jsme čtyřčlenná rodina, žádáme o 1600€.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 14:51, před 2 lety

Pokud poslední komunikace proběhla s Úřadem pro civilní letectví (https://kompenzace.caa.cz/), doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval přímo jeho s dotazem v jaké fázi se nyní situace nachází. Pokud však spotřebitel reklamoval zpoždění přímo u společnosti (https://www.smartwings.com/kontaktni-formular), měla by kompenzace být vyřešena v přiměřené době.

K řešení kompenzací za zpožděné lety lze využít různých soukromých služeb, které za poplatek problém vyřeší.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírem, může spotřebitel kontaktovat Úřad pro civilní letectví (viz výše), pokud tak již neučinil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 13:36, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.