Počet nahlášených stížností: | 185 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
14.10.2021 bylo zrušeno představení TALKSHOW MIROSLAVA DONUTILA v KD Střelnice v Jindřichově Hradci.
Vstupenky zakoupeny:
30.09.2021 - 2x 340,-Kč, objednávka ****
10.10.2021 - dokoupen ještě jeden lístek za 340,-Kč, objednávka ***
Celkem 3 lístky za 1020,- Kč. Vše zaplaceno platební kartou, kdy částka byla stržena s poplatkem 30.9. - 687,05 Kč a 10.10. - 344,03.
Na emailové urgence chodily pouze automatické odpovědi, později nic, email neexistoval. Telefonický kontakt nebyl vůbec úspěšný.
Jelikož jsem vstupenky zakoupila na stránce www.kultura.jh.cz, snažila jsem se urgovat i zde, ale zde mi bylo celkem hrubě oznámeno, že s tím nemají nic společného o ničem neví, nemohou mi pomoci a mám se obrátit přímo na Ticket365. Poprosila jsem tedy o nějaký kontakt, kde bych mohla vyřešit, ale ani tato prosba nebyla vyslyšena.
Vstupenky - 2x 340,-Kč, objednávka 303764, 1x 340 objednávka 307477.
Vrácení peněz
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Podle informací zveřejněných v insolvenčním rejstříku (https://1url.cz/vKm5m) bylo dne 16. 3. 2022 rozhodnuto o úpadku společnosti Ticket 365 s.r.o. Spotřebitel měl tedy přihlásit svou pohledávku vůči společnosti (nárok na vrácení ceny vstupenek) do insolvenčního řízení. Měl tak učinit do 2 měsíců ode dne zveřejnění usnesení soudu o úpadku společnosti v insolvenčním rejstříku (tj. nejpozději do 16. 5. 2022).
K přihláškám, které budou podány po uplynutí výše uvedené lhůty, insolvenční soud nepřihlíží a takto uplatněné pohledávky nebudou v insolvenčním řízení uspokojeny. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.
Pokud byl portál Ticket 365 s.r.o. pouze zprostředkovatelem prodeje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky. O vrácení peněz by tak bylo vhodnější kontaktovat přímo pořadatele kulturní akce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.