Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Firma pořádá akci Utubering v Brně, na kterou jsem zakoupila v roce 2020 vstupenky pro dcery a mě, jako doprovod. Akce byla opakovaně v roce 2020 a 2021 zrušena z důvodu covidových opatření. Letos se měla akce uskutečnit v říjnu 2022. Toto nám bylo avizováno emailem, který mě byl zaslán v 2.5.2022. Od tohoto emailu se nikdo již neozval. Když jsem se však na začátku října snažila najít bližší informace k akci, tak jsem nic nenašla. Poté, co jsem zaslala dotaz na společnost, tak mi bylo teprve sděleno, že akce byla opět přesunuta na květen 2023, a to bez udání jakéhokoliv věrohodného důvodu. Když jsem žádala o bližší vysvětlení z jakého důvodu došlo k přeložení akce a žádala jsem vrácení peněz za vstupenky, že již o tento termín nemám zájem, tak nikdo neodpovídá a stále dokola mi chodí stejná reakce o přesunutí akce.
Akce Utubering 2020
vrácení vstupného v plné výši
|
Tweet |
Při zrušení akce má spotřebitel samozřejmě právo na vrácení plné ceny vstupenky. U změn je třeba mít na paměti, že svojí povahou se jedná o návrh na změnu smlouvy a záleží na rozhodnutí spotřebitele, zda na změnu přistoupí. Jinak i zde má právo žádat vrácení vstupného za nedodržení smlouvy.
Domníváme se, že vyhrazuje-li si pořadatel možnost jednostranné změny programu, místa či doby konané akce, a to z pádného důvodu za předem přesně daných podmínek, a je vám tato skutečnost známa již při koupi lístků, je i tak nutný souhlas spotřebitele.
Zároveň se jedná o podstatné porušení smlouvy ze strany pořadatele, který nesplnil svou část smlouvy. Spotřebitel tedy může dle § 2002 občanského zákoníku z tohoto důvodu odstoupit od smlouvy.
Kontakt na společnost v případě reklamace/vrácení vstupného: reklamace@utubering.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.