Společnost


EVRO BITUM CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6129Nereagují na reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2015, před 10 lety

Lukáš Kosina

Znění stížnosti

Společnost Evro Bitum CZ mi na základě smlouvy postavila dům.Záruka na dům byla sepsána na 2 roky.Nyní v záruce reklamuji závady na domě např.vlhký základ u garáže,popraskaný zateplovací systém,odskakující vnitřní dlažba,popraskaný sádrokarton v podhledech,propadající se venkovní dlažba,špatně provedené napojení střechy garáže na dům atd..
Společnost Evro Bitum CZ za kterou jedná p.Valenta odmítá reagovat na emaily,nezvedá telefony nebo pouze slibuje a oddaluje nápravy.


Produkt

Stavba domu v Mikulovicích u Pardubic


Požadované řešení

Žádám písemné vyjádření společnosti Evro Bitum CZ k mojí reklamaci.
Především datum provedení náprav,způsob provedení a zhotovitele náprav.
Toto je moje poslední snaha před soudem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2015 15:57, před 10 lety

Jestliže se na díle vyskytnout v záruční době vady, má spotřebitel právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu. U vady, která je podstatným porušením smlouvy, může rovněž od smlouvy odstoupit. Vady je třeba je u zhotovitele reklamovat bez zbytečného odkladu poté, kdy byly nebo měly být zjištěny. Jestliže nelze reklamaci uplatnit telefonicky nebo emailem, doporučujeme komunikovat písemně s dodejkou. Podnikatel má povinnost reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, jinak se dopouští správního deliktu a je možné jej za to sankcionovat podle zákona. V případě marného uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace se nám jeví v tomto případě jako nejvhodnější nárok na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 14:06, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.