Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#61292Stůl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2022, před 2 lety

Kristina Režná

Znění stížnosti

Dne 3.10. jsem na stránkách objednala psací stůl,tento mi měl být doručen společností Ppl. Do dnešního dne žádný kontakt ani od ppl,ani od Sconto. Objednávku jsem vyhledala v ppl sledování a zjistila,že byla vrácena odesílateli,tedy Sconto. Volám na ppl z jakého důvodu a proč jsem nebyla kontaktována. Bylo mi řečeno, že byla zásilka extrémně poničená,proto byla vrácena a má mě o tom vyrozumět odesílatel (Sconto). Nestalo se. Volala jsem tedy na infolinka Sconto,kde mi bylo arogantně sděleno,že mi prý bylo voláno a odeslána i SMS z jejich strany a jelikož jsem nereagovala,byla objednávka stornována. Nikdo mě ale nekontaktoval,nevolal a ani žádná SMS mi nepřišla. Ráda bych,pokud toto tvrdí,tu SMS od nich viděla a stejně tak odchozí hovor z jejich strany! Jinak je to klamání spotřebitele a lež. Takže k dnešnímu dni nemám ani stůl,ani omluvu či kompenzaci za neadekvátní jednání.


Produkt

Stůl Alex.


Požadované řešení

Stůl bych ráda obdržela v nejbližší možné době. Dále požaduji omluvu za neadekvátní jednání a absenci řešení a informování. Případně jako kompenzaci slevu na toto zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2022 10:59, před 2 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Spotřebitelka ovšem v tomto případě od smlouvy odstoupit nechce.

V obchodních podmínkách podnikatele stojí, že závazek prodávajícího dodat zboží dle kupní smlouvy zcela či zčásti zaniká, pokud se stal zcela či zčásti nesplnitelným (např. z důvodu vyčerpání skladových zásob a ukončení výroby nebo dodávek zboží, nebo v důsledku působení vyšší moci).
Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu informovat kupujícího o nemožnosti splnění závazku a sjednat s ním způsob vrácení kupní ceny zaplacené kupujícím za zboží, které nelze dodat.

Domníváme se však, že v tomto případě o výše popsanou situaci nejde. Jelikož bylo zboží poničeno podnikatelem nebo přepravou, měla by mít spotřebitelka právo na dodání nové věci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.11.2022 13:16, před 2 lety

Dobrý den,

velice se omlouvám za komplikace s doručením Vaší zásilky společností PPL. Bohužel došlo k poškození zásilky. Kolegyně Vám 2x volala a poslala SMS, bohužel bez reakce (můžeme samozřejmě doložit). Proto jsme tuto objednávku stornovali.
Pokud máte o objednávku i nadále zájem, prosím o reakci, zajistím její obnovení a nové odeslání s tím, že dopravu byste měla jako formu kompenzace za komplikace zdarma.

Ještě jednou se omlouvám!

S pozdravem

J. Hušek, SCONTO Nábytek s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 12:01, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.