Společnost


M.B.A. Finance s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#61294Chování jak na výslechu pouze se zlým policajtem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2022, před 2 lety

Jiří Tomeš

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 13.10. 2022 mi byl poprvé oznámen dluh u společnosti t-mobile přes společnost M.B.A. Finance s.r.o.
Jelikož to není poprvé co se mi stalo že česká pošta nedoručuje faktury, do mailu mi nepřišla faktura od společnosti t-mobile a byla mi zrušena přihlašovací práva na zákaznický účet, zapomněl jsem na to.

Jelikož jsem byl nedávno podveden po telefonu, jsem nedůvěřivý na jakékoli tyto typy telefonátů. Jednáni operátorky na telefonu ale bylo docela dost tristní. Rád budu řešit tento dluh, ale chci se domluvit. Ne že mi bude někdo přikazovat že mám 5 dní včetně víkendu na zaplacení dluhu. To že mi oznámení zaslali do mailu, kde jejich adresa info@mbacgroup.cz je poskytovatelem mailu označena jako potencionální phishing zpráva, není moje chyba, ani jejich chyba. Měli mi zavolat dříve. Na telefonu jsem dostupný docela často ale toto byl jejich první telefonát. Chování pracovnice bylo takové, jako kdybych jí obtěžoval. Po větě "mluvíme tady spolu 5 minut a nic jsme nevyřešili" už opravdu s nimi nechcete mluvit. Po větě "označuji vás negativně jelikož nemáte teď hned peníze. Zaplaťte nebo to půjde hned k soudu" opravdu přemýšlíte jestli se nejedná o podvod po telefonu, jelikož na vás vystavují nátlak. Nevíte o ničem, chcete zjistit více informaci jestli to je opravdu oprávněný dluh ale ani to s vámi nechtějí řešit.

Navrhuji řešení kontaktování přeš datovou schránku. Moje datová schránka je veřejně dostupná a dohledatelná. Případně se mi mohlo zavolat dříve a dluh jsem mohl řešit rychleji, případně uhradit nějako část před tím, než jsem se stal obětí podvodu (a pak neměl ani na jídlo).


Produkt

Dluh u T-mobile


Požadované řešení

Proškolení operátoru, písemná omluva za nátlak po telefonu a nevhodné jednání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2022 11:00, před 2 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebitel je před zaplacením jakékoliv částky oprávněn vědět, na jakém základě tuto částku společnosti poskytuje a s kým vlastně jedná.

Spotřebiteli doporučujeme kontaktovat společnost T-Mobile (která by mohla být případný postupitel pohledávky) a informovat se o tom, jak v celé věci postupovala a zda dluh skutečně postoupila společnosti M.B.A. Finance s.r.o.

Vhodný způsob informování spotřebitele by bylo například poštou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.10.2022 10:31, před 2 lety

Dobrý den, pana Tomeše jsme o převzetí jeho závazku vůči spol. T-Mobile Czech Republic a.s. do naší správy informovali a kontaktovali jej, abychom tento závazek vyřešili v co nejkratším možném termínu a předešli tím zbytečnému prodlení s dalšími následky. Pan Tomeš sám v úvodu popisuje, že mohlo dojít k tomu, že se k němu informace o jeho nedoplatku nedostala. Naši operátoři se řídí interními pravidly pro vedení hovoru a mohu Vás ujistit, že mezi ně nátlak ani neochota najít řešení, nepatří. Popis průběhu hovoru a dodržení nastavených interních pravidel bude individuálně posouzeno a vyhodnoceno. Věřím, že bude celý případ řádně a včas vyřešen. Lukáš Richter Manažer call centra

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.10.2022 15:45, před 2 lety


Jiří Tomeš

Jak můžete převzít závazek, když jsem kontaktoval t-mobile a celá věc se lidsky dala do pohybu. Nejen že mi řekli za co dluh vznikl ale ještě mi řekli jak je možné ho řešit (a to vice zpusoby). I číslo úctu patří společnosti T-mobile.

Došlo k tomu, ze jsem zapomněl vrátit zapůjčena zařazeni a dostal jsem kvůli tomu pokutu.

1. MBA finance nevlastní dluh. Pouze dělá “money collecting” a chtějí jen peníze na účtu hned jak volají, nebo vám hrozí soudem. (Důkaz v prvním telefonátu, ktery je zaznamenaný ale odmítají zaslat nahrávku na požádání přes mail)
2. Vrátil jsem zařízení a částka se snížila. To ze t-mobile už tato data neposkytl není můj problém.
3. Požadovat po me důkaz ze jsem zaslal platbu, kterou mi t-mobile sám potvrdil je podle mě blbost. Nejsem u soudu a komunikuji s “věřitelem”, MBA finance nic nedlužím.

Dekuji dTestu za radu komunikovat s t-mobile. Díky tomu se začali věci řešit a nějak hýbat.

Ale co navrhuji MBA Finance aby jsme vyřešili jednání pracovníků na vaši “lince”:

- zašlete mi veškeré nahrávky s moji osobou na mem telefonním čísle. Poštovné vám klidně uhradím dopředu.
- proč vyhrožujete lidem soudem, když vaše společnost NEVLASTNI tuto pohledávku a jen řeknete že lidi mají údajný dluh a ať koukají platit?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 15:10, před 2 lety

Děkujeme stranám za součinnost.

Spotřebiteli dále doporučujeme, aby T-Mobile požádal o informování společnosti M.B.A. Finance s.r.o., že již dluh není nutné vymáhat, neboť došlo k dohodě stran (věřitele a dlužníka).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se mohla k reakci spotřebitele vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 12:17, před rokem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.